• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5
نماینده سابق جنوب استان

الماسی: مجلس دهم کشور را حفظ کرد/اگر صدایم را بالا بردم عذر می خواهم/به وزارت کار برمی گردم

  • کد خبر : 12178
  • 02 خرداد 1399 - 15:45
من در استان به صراحت لهجه معروفم اما همه میدانید که هیچ حب و بغضی نبوده است. اگر در راستای احقاق حقوق مردم عزیز، صدایم را بالا برده ام عذرخواهی می کنم.

نماینده سابق جنوب استان بوشهر گفت: بی انصافی های زیادی در چند روز گذشته نسبت به انتقال نمایندگان صورت گرفته است، باید بگویم که من کارمند وزارت کار هستم و به همان مجموعه نیز برمی گردم و هیچ قصدی برای انتقال ندارم.

به گزارش آوای بوشهر؛ سکینه الماسی در شورای اداری استان بوشهر که به مناسبت پایان کار نمایندگان مجلس دهم برگزار شد عنوان کرد: من در استان به صراحت لهجه معروفم اما همه میدانید که هیچ حب و بغضی نبوده است، عذرخواهی می کنم اگر در راستای احقاق حقوق مردم عزیز صدایم را بالا برده ام.

وی با بیان اینکه مجلس توانست کشور را حفظ کند، افزود: قانون های مهمی، بالغ بر ۲۰۰ قانون، در مجلس دهم مصوب شد که وظیفه ذاتی مجلس بوده و به خوبی از پس این وظایف برآمده است. بی انصافی است که به دلیل نگاه های سیاسی مجلس را نقد کنند.

الماسی خاطرنشان کرد: هر جا نیاز بود مجلس به دولت کمک کرد، به خصوص در جنوب استان بوشهر که تعامل بین دولت و مجلس تدبیر خوبی بود و اگر کسی ندیده و نمی داند من به خوبی می دانم که  مدیریت استان تمام تلاش خود را برای توسعه استان بوشهر به کار بسته اند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص حوزه جنوب استان بوشهر، نواقص انباشت شده زیادی داشتیم که با تلاش بسیار توانستیم امکانات اولیه ای چون آب و برق را تامین کنیم.

نماینده سابق جنوب استان بوشهر گفت: در تاریخ استان بوشهر و کشور بی سابقه بود که توانستیم با کمک وزارت نفت، پکیج ۶۰۰ میلیاردی را تدوین کنیم.

سکینه الماسی با تقدیر از همراهی ائمه جمعه تاکید کرد: برای اولین بار تریبون نمازجمعه در اختیار یک خانم قرار گرفت و از این بابت از همه ائمه جمعه در جنوب استان تشکر می کنم.

در این نشست از نمایندگان دوره دهم مجلس توسط استاندار بوشهر تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.