• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

اینترنت همراه در بوشهر وصل شد

  • کد خبر : 10279
  • 06 آذر 1398 - 20:48

از ساعتی پیش اتصال اینترنت همراه نیز در استان بوشهر برقرار شده و شبکه های اجتماعی مختلف و همچنین تمامی سایت های داخلی و خارجی از طریق بسته های اینترنتی همراه در دسترس کاربران است.

به گزارش «آوای بوشهر»؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری استان بوشهر در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: در حال حاضر اینترنت همراه وصل شده و مشکلی ندارد، بوشهر جز استان هایی بوده که از عصر امروز موضوع اتصال اینترنتی آن عنوان شده و با پیگیری های به عمل آمده مشکل رفع شد.

علی سملیان توضیح داد: با توجه به اتصال اینترنت استان ها به ترتیب، بوشهر هم در لیست قرار گرفته و ممکن بود ساعت ۲۲ یا ۲۳ شب وصل شود که سعی کردیم این زمان را کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: از حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز جاری اینترنت در استان بوشهر وصل شده و تمامی مشترکین نیز به اینترنت همراه خود دسترسی کامل داشته اند.

این مسئول اظهار کرد: هم اکنون اتصال اینترنتی اپراتور همراه اول نیز به طور کامل برقرار است و در تماس و بررسی وضعیت توسط ارتباطات سیار هیچ گونه مشکلی گزارش نشده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان بوشهر تاکید کرد: در خصوص اپراتور ایرانسل نیز اگر موردی وجود داشته باشد حتما بررسی و رفع خواهد شد. مشکل اتصال اینترنت خانگی نیز در همان روزهای اولیه و با پیگیری های انجام شده برطرف گردیده بود.

به گزارش ایسنا، از روز شنبه هفته جاری و با تصمیم شورای عالی امنیت کشور دسترسی به سایت های دارای سرور خارجی و همچنین برخی از اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی و پیام رسان قطع شده بود. محدودیت ایجاد شده در راستای جلوگیری از سوء استفاده از اینترنت بوده، و به منظور برقراری آرامش در کشور دسترسی به شبکه های پیام رسان خارجی قطع شده بود.

اکنون با برقراری مجدد آرامش و رفع تهدیدات، اتصال اینترنت در استان بوشهر نیز مجددا برقرار شده و همه شهروندان می توانند چون گذشته از خدمات مبتنی بر اینترنت استفاده نمایند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.