• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر:

بار اصلی فشار اقتصادی بر دوش مردم است/ لزوم افزایش شفافیت و صداقت

  • کد خبر : 9755
  • 14 شهریور 1398 - 20:32
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم شفافیت و صداقت در کنار مبارزه با فساد گفت: بار اصلی تحریم ها و فشارهای اقتصادی بر دوش مردم است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم شفافیت و صداقت در کنار مبارزه با فساد گفت: بار اصلی تحریم ها و فشارهای اقتصادی بر دوش مردم است.

به گزارش آوای بوشهر؛  عادل دهدشتی در آئین معارفه بخشدار مرکزی تنگستان اظهار داشت: مسئولان باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنند و فاصله بین مردم و مسئولان کاهش یابد.

وی افزود: کاهش فاصله میان مردم و مسئولان و تلاش مضاعف در راستای کاهش مشکلاتی که بسیاری از آنها با عملکرد و برنامه ریزی بهتر، قابل رفع است، از مهمترین وظایفی است که باید مورد توجه مدیران در سطوح مختلف استان قرار گیرد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: نگاه استاندار بوشهر همواره به استفاده از ظرفیت نیروی انسانی شهرستان تنگستان در سطوح مختلف مدیریت استان بوده و این مهم قطعاً در انتصابات آینده نیز مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

دهدشتی با اشاره به ترکیب جوان مدیران شهرستان تنگستان، افزود: میانگین سنی فرماندار، معاونان و بخشدار تنگستان، در این شهرستان ۴۱ سال است که این مسئله نشان از توجه ویژه میریت استان به جوانگرایی در این شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه بخش مرکزی شهرستان تنگستان دارای روستاهای متعددی است، ادامه داد: استفاده از نیرویی که ضمن شناخت ظرفیت‌ها و چالش‌ها، از تجربه، انرژی و توان لازم برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم این بخش برخودار باشد، یکی از مواردی بود که انتخاب بخشدار تنگستان را با تاخیر مواجه کرد و امروز شاهد حضور نیرویی بومی در با مدرک دکتری مدیریت و برنامه ریزی در این بخش هستیم.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود، افزود: باید پذیرفت بخش زیادی از مشکلات فعلی ناشی از تحریم‌ها و تنگناهایی است که هیئت حاکم بر آمریکا به قصد ضربه زدن به کشورمان ایجاد کردند.

دهدشتی ادامه داد: با این حال بخش زیادی از این مشکلات نیز ناشی از ساختارهای معیوب ما در سطوح مختلف و همچنین برخی عملکردهاست که این مسئله قابل رفع است.

وی با اشاره به اینکه بار اصلی تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بر دوش مردم است، گفت: لزوم شفافیت و صداقت در کنار مبارزه با فساد و فاصله طبقاتی می‌تواند بخش زیادی از این فشارها را از دوش مردم بردارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.