• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

بخشدار مرکزی جم:عملیات گاز رسانی به غربه آغاز شد/ تامین آب شرب روستا در دستور کار بخشداری+عکس

  • کد خبر : 10958
  • 15 بهمن 1398 - 16:08
طاهره عبدالهی اظهار داشت: پیگیری برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستا هم در دستور کار بخشداری قرار دارد و امیدواریم در آینده شاهد تحقق یکی دیگر از مطالبات اهالی عزیز روستای غربه باشیم.

بخشدار مرکزی جم گفت: توسعه روستاهای بخش مرکزی جم با جدیت دنبال می شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری جم؛ طاهره عبدالهی در حاشیه آیین کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به روستای غربه اظهار داشت: روستاهای شهرستان جم از ظرفیت های بسیار خوبی در بخش های گردشگری و اقتصاد روستا برخوردارند و تلاش می کنیم بستر توسعه روستاها فراهم شود.
وی با بیان اینکه روستاهای بخش مرکزی جم در دولت تدبیر و امید از جهش بسیار خوبی در حوزه عمرانی برخوردار شده اند تصریح کرد: زیرساخت های عمران روستایی بخش مرکزی در شرایط مطلوبی است و با همکاری شوراها، دهیاران و نگاه ویژه فرماندار جم، توسعه زیرساخت ها با شتاب بیشتری انجام می شود.
عبدالهی روستای غربه را یکی از روستاهای زیبا و بکر شهرستان جم توصیف کرد و افزود: این روستا طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۲۰ خانوار با جمعیت ۶۴ نفر است و در دوره پنجم شوراها، به روستاهای دارای شورای بخش مرکزی اضافه شده است.
بخشدار مرکزی جم با بیان اینکه غربه تنها روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان جم است که از نعمت گاز محروم است اضافه کرد: در سال گذشته با نگاه ویژه فرماندار جم و پیگیری های نماینده مردم در مجلس، برق رسانی به این روستا انجام شد و هم اکنون عملیات گاز رسانی به این روستای کوهستانی آغاز شد.
طاهره عبدالهی اظهار داشت: پیگیری برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستا هم در دستور کار بخشداری قرار دارد و امیدواریم در آینده شاهد تحقق یکی دیگر از مطالبات اهالی عزیز روستای غربه باشیم.
عبدالهی اظهار امیدواری کرد: با تکمیل زیرساخت های غربه، شاهد رونق هر چه بیشتر روستا در عرصه گردشگری و فعالیت های کشاورزی و دامپروری باشیم.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.