• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
11
مدیرانی که اخلاق را باختند

برکناری رئیس هیات فوتبال جم و رفتاری که نباید تکرار شود

  • کد خبر : 12113
  • 29 اردیبهشت 1399 - 23:23
از سید عباس موسوی رئیس جدید هیات فوتبال جم هم انتظار می رفت که با رعایت احترام و جایگاه رئیس سابق و همشهری اش، از حضور در مراسم معارفه ای که بدون اطلاع و دعوت از اسدی برگزار شده، خودداری می کرد تا فردا، همین رفتار با خودش نشود!

آوای بوشهر؛ روز گذشته با برکناری محمد اسدی رئیس هیات فوتبال جم، سید عباس موسوی جایگزین وی شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ تغییر و جابجایی مدیران امری طبیعی است و هر آمدنی، رفتنی دارد اما نحوه عزل و نصب ها برایند بسیار خوبی از وضعیت اخلاق مداری مدیران است.

یکشنبه و در اقدامی چراغ خاموش، سید عباس موسوی به اداره کل ورزش و جوانان بوشهر دعوت می شود و  حکم انتصابش را از رئیس هیات فوتبال استان می گیرد.

اتفاق عجیب و غیر اخلاقی، عدم اطلاع و دعوت از محمد اسدی رئیس سابق هیات فوتبال جم برای مراسم معارفه رئیس جدید است. معارفه ای که بر خلاف عرف همیشگی، به جای شهرستان جم در مرکز استان و به جای هیات فوتبال در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان انجام شد!

این برکناری غیرمحترمانه، واکنش های ورزشی ها و فعالان اجتماعی جم را به همراه داشت و نحوه برکناری و انتصاب رئیس جدید را مغایر با اخلاق مداری دانستند.

اینکه چرا یک تغییر ساده در هیات فوتبال شهرستان جم به صورت چراغ خاموش و غیرمحترمانه انجام شده را باید از مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان بوشهر پرسید اما با توجه به اینکه در حکم انتصاب صراحتا “به پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان جم” ذکر شده این سوال مطرح می شود که چرا عباس دراهکی به عنوان مدیر شهرستان جم اخلاق را رعایت نکرده و در این بازی وارد شده است؟

با توجه به اینکه برخی زمزمه ها از ارتقای عباس دراهکی به معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر حکایت دارد این شائبه وجود دارد که شاید رفتار رئیس اداره ورزش و جوانان جم با جوان خوشنام و کاربلد جمی، در چارچوب بده بستان های سیاسی و کمک به حذف محمد اسدی به علت برخی اختلاف نظرهایش با مدیرکل ورزش و جوانان بوده است.

از سید عباس موسوی رئیس جدید هیات فوتبال جم هم انتظار می رفت که با رعایت احترام و جایگاه رئیس سابق و همشهری اش، از حضور در مراسم معارفه ای که بدون اطلاع و دعوت از اسدی برگزار شده، خودداری می کرد تا فردا، همین رفتار با خودش نشود!

با همه این اتفاقات، رئیس هیات فوتبال جم منصوب شد و محمد اسدی به عنوان مدیری موفق و کاربلد که طی ۵ سال مدیریت در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن داشت هم با بی اخلاقی تمام، برکنار شد اما امیدواریم دیگر شاهد چنین بی حرمتی ها و بازی های سیاسی و ناشایست در عزل و نصب مدیران در هیچ سطحی نباشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.