• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

تحقق مسئولیت‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌های منطقه ویژه پارس جنوبی است

  • کد خبر : 6197
  • 22 آبان 1397 - 11:48
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با تاکید بر تحقق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: رفع دغدغه‌های مردم شهرستان عسلویه از اولویت‌های صنعت نفت در منطقه ویژه پارس جنوبی است.

آوای بوشهر؛ مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با تاکید بر تحقق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: رفع دغدغه‌های مردم شهرستان عسلویه از اولویت‌های صنعت نفت در منطقه ویژه پارس جنوبی است

به گزارش آوای بوشهر، سید پیروز موسوی امروز در نشست با فرماندار و مسئولان شهرستان عسلویه با بیان اینکه مردم این شهرستان میزبان بسیار خوب صنعت نفت هستند اظهار داشت: تلاش می‌شود در راستای خواسته‌های مردم طرح‌ها تدوین و عملیاتی شود.

وی، با بیان اینکه این منطقه صنعتی ظرفیت‌های مهمی در راستای تحقق مطالبات مردم دارد افزود: ایجاد رضایت مردم و همراه کردن آنها با صنعت میتواند مسیر را برای توسعه پایدار در پایتخت انرژی کشور هموار سازد.

مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی  تلاش برای رفع دغدغههای مردم شهرستان عسلویه را از اولویت‌های صنعت نفت دانست و تصریح کرد:  تحقق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در منطقه ویژه پارس جنوبی و رفع دغدغه‌های مردم شهرستان عسلویه از اولویت‌های صنعت نفت در منطقه ویژه پارس جنوبی است.

موسوی با بیان اینکه بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی طرح‌های مهمی در شهرها و روستاهای هم‌جوار پارس جنوبی عملیاتی شده افزود: این طرحها همچنان بر اساس خواسته مردم عسلویه ادامه می‌یابد که در بخش‌های آموزشی، عمران روستایی و شهری، درمانی، فرهنگی، هنری و دیگر حوزه‌‌ها است.

فرماندار شهرستان عسلویه نیز با قدردانی از نگاه ویژه صنعت نفت به مناطق پیرامونی افزود: بدون شک تامین رضایت‌ مردم می‌تواند نقش تعیین  کننده‌ای در تحقق اهداف برنامه صنعت نفت در عسلویه داشته باشد.

عبدالنبی یوسفی تاکیدکرد؛ عسلویه به میزبانی صنعت نفت به خود میبالد و ما همواره در کنار صنعت نفت  میزبان خوبی تلقی می‌شویم.

انتهای پیام/ ر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6197

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.