• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
بسته خبری کوتاه و جذاب آوای بوشهر

تداوم غر زنی ها/ بازداشت ۳ عضو شورا/ام آر آی کنگان تعطیل شد/گرانفروشی در فروشگاه رفاه / ادبیات زننده مدیر کل!/انتقاد امام جمعه سیراف و گلایه بانوان/تبعیض تحقیر آمیز در فاز پارس جنوبی و …

  • کد خبر : 9517
  • 12 مرداد 1398 - 18:41
آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری کوتاه و جذاب به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم:

آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری کوتاه و جذاب به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم:

دفتر پست یا انبار کالا!

دفتر پست جم در شرایط نابسامانی به سر می برد. بررسی خبرنگار آوای بوشهر نشان می دهد دفتر پست جم یکی از معدود ادارات دارای زمین است که کار احداث ساختمان جدید را بسیار ساده کرده. با این وجود و علی رغم افزایش ماموریت های کاری پست جم، همچنان خدمات دهی در دفتری محقر و کوچک انجام می شود که گلایه های مردم را هم به همراه داشته است.

دفتر پست جم چندین ماه است بدون رئیس اداره می شود و طبق شنیده ها حتی حکم سرپرستی مسئول جدید هم به صورت شفاهی به وی ابلاغ شده و مشخص نیست چه زمانی قرار است رئیس جدید معرفی شود؟!

تبعیض تلخ و تحقیر آمیز در فاز ۱۹ پارس جنوبی!

شنیده شده در اقدامی عجیب در فاز ۱۹ پارس جنوبی، هنگام تغییر شیفت های کاری و ورود و خروج نیروها، نیروهای پیمانکاری مکلف هستند از سرویس ها پیاده شده و پس از بازرسی بدنی و کیف در گیت حراست، دوباره به سرویس های ایاب و ذهاب سوار شوند.

این در حالی است که سرویس های نیروهای رسمی همزمان بدون نیاز به پیاده شدن نیروها و بازرسی وارد یا خارج می شوند.

کارگران می گویند رفتار مدیران فاز ۱۹ به گونه ایست که نوعی حس مجرم بودن و تحقیر و تبعیض را در کارگران ایجاد می کند.

سرمربی پارس جنوبی جم از این اردو به آن اردو!/ غر زدن های فراز تمامی ندارد!

فراز کمالوند این روزها در کنار تفرج و باغ وحش گردی در اردوهای مختلف تیم پارس جم( سرعین، شیراز، تهران و محمود آباد)، مدام از بی پولی تیم شکایت می کند!

مصاحبه های گاه و بیگاه کمالوند تمرکز مسئولان را هم به هم ریخته و به نظر می رسد ادامه این رفتارهای سرمربی، به پایان همکاری اش با جمی ها منجر شود.

انتقاد سرمربی پر حاشیه پارسی ها از عدم تزریق پول به تیم در حالی است که بازیکنان این تیم برای ثبت نهایی قراردادها، باید تست پزشکی را بگذرانند!

برخی شنیده ها حکایت از عزم برخی مسئولان شهرستان جم برای عدم همکاری با باشگاه در صورت ادامه فعالیت فراز کمالوند دارد. باید دید فراز کمالوند همچنان به مصاحبه های حاشیه ساز ادامه می دهد یا مدیر عامل منطقه ویژه پارس، در ادامه فعالیت سرمربی تیم تجدید نظر خواهد کرد.

گلایه از افزایش سلیقه ای قیمت ها در دشتی!

رسانه های دشتی از عدم نظارت کافی بر بازار در شهرستان دشتی خبر می دهند. برخی رسانه های دشتی می گویند قیمت ها در بازار سلیقه ای است و کارگروه تنظیم بازار و دستگاه های نظارتی عزم جدی برای مقابله با سودجوها را ندارند.

۳ عضو شورای روستایی بخش ریز بازداشت شدند

٣ عضو شورای روستاهای بخش ریز شهرستان جم در جریان پر کردن چاه های کشاورزی غیرمجاز بازداشت شده اند. وضعیت آب سفره های زیرزمینی جم بحرانی است و اجرای احکام پر کردن چاه های غیر مجاز با مخالفت های شدید مردمی روبرو می شود.

ادبیات زننده مدیر کل!

یکی از رسانه های استان نوشته در روزهای گذشته یکی از مدیران کل غیربومی بر سر موضوعی کاری با دو نفر از زیر دستان خود مباحثه کرده و در نهایت در حضور دیگر کارکنان با ادبیاتی نامتعارف و زننده به هر دو نفر آنها می گوید که: یا تو … می خوری یا تو!

غیبت معنادار بخشدار ریز!

روز پنج شنبه هفته گذشته فرماندار جم از پروژه های عمرانی بخش ریز بازدید می کند که تصاویر منتشر شده از بازدید نشان می دهد بخشدار ریز در این بازدید حضور ندارد. این عدم حضور بخشدار ریز و خبرهای تغییر وی، برخی گمانه زنی ها در محافل سیاسی اجتماعی را افزایش داده است.

افزایش حملات رسانه ای به رئیس شورای شهر بوشهر

طی هفته های اخیر برخی مطالب انتقادی به ابوذر دهدار از سوی رسانه های وابسته به برخی اعضای شورای شهر بیشتر شده که برخی ها از تلاش برای تغییر اعضای هیات رئیسه شورای شهر در ماه آینده خبر می دهند.

تاخیر ۱۷ روزه پرداخت حقوق نیروهای خدمات رفاهی مجتمع مسکونی پارس جم!

طبق خبرهای رسیده، طی دو ماه گذشته حقوق نیروهای خدمات رفاهی مجتمع مسکونی پارس جم با تاخیر زیاد پرداخت شده که مشکلات جدی را برای کارگران ایجاد کرده است.

حقوق خردادماه این کارگران با ۱۷ روز تغییر و حقوق تیرماه هم با ۱۱ روز تاخیر پرداخت شده است!

خبر ۹۵ درصدی رئیس ورزش و جوانان جم!

رئیس اداره ورزش و جوانان جم گفته: در آستانه رقابت‌های لیگ برتر، ۹۵ درصد ورزشگاه تختی جم به الزامات فدراسیون تجهیز شده است!

اما بررسی میدانی خبرنگار آوای بوشهر نشان می دهد از ۴ خواسته سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات شامل گیت الکترونیکی، صندلی گذاری، بلیط فروشی اینترنتی و دوربین مدار بسته فقط بخشی از دوربین های مداربسته ورزشگاه اجرا شده و ۳ مورد دیگر به تازگی توسط شرکت فجر جم تامین اعتبار و در دست اجرا قرار دارد. با این توصیف، مشخص نیست درصد اعلامی رئیس اداره ورزش و جوانان جم در مورد کدام ورزشگاه است؟!

آتش نشانی سیراف تجهیزات ندارد!

گلایه های زیادی از کاربران رسیده که عملکرد آتش نشانی شهرداری سیراف در مواجهه با حوادث آتش سوزی به شدت ضعیف است. کاربران کمبود امکانات و تجهیزات مناسب را یکی از دلایل ناکارآمدی آتش نشانی می دانند.

تهدید به تجمع به علت قطع ۸ روزه آب

یکی از شوراهای روستایی شهرستان جم در پی آنچه قطع ۸ روزه آب در این روستا اعلام کرده تهدید کرده در صورت ادامه این وضعیت، اهالی ناچار به تحصن و تجمع هستند.

وضعیت آب شهرستان جم در شرایط بحرانی است و پروژه های بزرگ آبرسانی سیراف به جم و سد باغان هم با کندی در حال انجام است که همین موضوع چالش های اجتماعی را در تابستان افزایش داده است.

ام آر آی کنگان تعطیل شد!

طبق خبرهای رسیده؛ از ابتدای مرداد ماه جاری، ام آر آی کنگان تعطیل شده و خدمات دهی فقط به بیماران اورژانسی محدود شده است.

با وجود وعده مسئولان در خدمات دهی مجدد ام آر آی کنگان به بیماران سرپایی اما همچنان خدمات ارائه نمی شود. کمبود نیرو یکی از دلایل این مشکل عنوان شده است.

فروشگاه های رفاه در جم مردم را نقره داغ می کنند!

میزان گلایه از فروشگاه های رفاه در جم به شکل چشم گیری افزایش یافته است. عمده ترین شکایات رسیده به آوای بوشهر مربوط به تخلف گرانفروشی و فروش بالاتر از قیمت درج شده بر کالا است. به نظر می رسد با توجه به فراگیر شدن این شکایات لازم است دستگاه های نظارتی موضوع مبارزه با گرانفروشی در این فروشگاه ها را به صورت جدی تر در دستور کار قرار دهند.

از انتقادات امام جمعه سیراف تا گلایه های بانوان!

در هفته های اخیر سیل انتقادات امامان جمعه از وضعیت حجاب بانوان در کنار سواحل افزایش یافته اما بانوان گلایه دارند که سواحل از کمترین امکانات برای استفاده آسان و بی دغدغه بانوان از دریا برخوردار است و لازم است نوک پیکان انتقادات به سمت مدیریت شهری شهرهای ساحلی باشد نه بانوانی که حق دارند مثل مردان از دریا استفاده کنند.

تحرکات انتخاباتی کاندیدهای احتمالی جنوب بوشهر در جنوب فارس!

شنیده شده یکی از کاندیداهای جنوب استان بوشهر، در نماز جمعه گله دار حضور یافته و سخنرانی کرده است. گفته می شود وی که با تعدادی از حامیان خود در این شهر حضور یافته، به دنبال جذب حمایت امام جمعه سابق جم و فعلی گله دار برای حمایت از وی در انتخابات مجلس است.

و دست آخر اینکه؛ بخشی از مسیر جم به سیراف که به علت حرکت خاک مارن با خطر مسدود شدن کامل مواجه شده بود پس از اصلاحات اندک مسیر و البته بالا بردن ریسک رانندگی به دلیل کاهش عرض اتوبان، به حال خود رها شده و عملیات جابجایی مسیر متوقف مانده است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این حرکت بازدید بدنی و بازرسی کیف و وسایل پیمانکارا توی همه ی فازای پارس جنوبی هست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.