• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
23
شنبه سوم اردیبهشت

ثبت ۱۴ ابتلای جدید کرونا در بوشهر/آمار کرونای جم صعودی شد+نقشه شهرستان جم

  • کد خبر : 12195
  • 03 خرداد 1399 - 13:49
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۴ مورد مثبت جدید، ۴ مورد در بوشهر، ۶ مورد در جم، دو مورد در دیر، یک مورد در گناوه و یک مورد در دشتستان شناسایی‌ شده‌ است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ٣۴٢ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۴ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه سوم خردادماه ۶٩٨ نفر شامل ۴١۴ مرد و ٢٨۴ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۴ مورد مثبت جدید، ۴ مورد در بوشهر، ۶ مورد در جم، دو مورد در دیر، یک مورد در گناوه و یک مورد در دشتستان شناسایی‌شده‌اند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: ۴ بیمار جدید شهرستان بوشهر، آقایی ۴۰ ساله که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد، خانمی ۲۸ ساله دارای سابقه سفر به استان‌های آلوده و دو کودک ۳ ساله و ۶ ماهه که هر سه بیمار در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
وی بیان کرد: بیمار جدید شهرستان دشتستان، آقایی ۵۳ ساله که سابقه تماس با مورد مثبت داشته و بیمار جدید شهرستان گناوه نیز آقایی ۷۶ ساله است که هر دو بیمار در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
دکتر کشمیری افزود: دو بیمار جدید شهرستان دیر، دو خانم ۸۱ و ۵۸ ساله بوده که در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
وی تصریح کرد: ۶ بیمار جدید شهرستان جم، آقایی ۸۸ ساله دارای سابقه سفر به استان آلوده که در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است و دو آقای ۴۹ و ۳۶ ساله و سه خانم ۲۹، ۲۹ و ۳۱ ساله که هر پنج بیمار سابقه تماس با مورد مثبت را داشته و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۶٩٨ نفر) تاکنون ٣۴٢ نفر از آنان بهبودیافته و ٣٢۵ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۸ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
دکتر کشمیری بابیان اینکه مردم باید از حضور در تجمعات بپرهیزند و فقط برای انجام کارهای ضروری در اجتماعات تردد کنند خاطرنشان کرد: رعایت نکردن دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط عده‌ای از مردم خطرناک است.
وی با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر گفت: از بازاریان و اصناف دیلم، گناوه، بوشهر، دلوار، برازجان، اهرم، خورموج، دیر، کنگان، عسلویه و جم درخواست داریم به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری تا پایان تعطیلات عید فطر مغازه‌ها را تعطیل کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: با همکاری هم‌وطنان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین به تأخیر انداختن سفرها به خصوص در تعطیلات پیش رو، به سوی غلبه بر این ویروس حرکت خواهیم کرد.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.