• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

جمی ها بدون مربی، دومین برد فصل را به دست آوردند/ پارس جنوبی ۳ پیکان ۱

  • کد خبر : 10689
  • 03 دی 1398 - 19:15
در دومین دیداری که پارس جم مقابل حریفان بدون حضور سرمربی به میدان رفت موفق به کسب یک پیروزی فوق العاده شد.

در دومین دیداری که پارس جم مقابل حریفان بدون حضور سرمربی به میدان رفت موفق به کسب یک پیروزی فوق العاده شد.

 

به گزارش آوای بوشهر، پارس جنوبی جم دیدار معوقه خود در هفته یازدهم را با یک پیروزی بزرگ در جم جشن گرفت. در شرایطی که فراز کمالوند با پایان نیم فصل به همکاری خود با جمی‌ها خاتمه داد، این تیم بعد از شکست هفته گذشته مقابل پرسپولیس ، اینبار برابر پیکان نمایش درخشانی در نیمه اول به جا گذاشت و در نهایت نیز با دو گل راهی رختکن شد. در حالی که انتظار می‌رفت پیکان در نیمه دوم به دنبال جبران این نتیجه باشد اما این پارس جنوبی بود که بار دیگر به گل دست یافت. تلاش پیکانی‌ها در نیمه دوم نتیجه بخش نبود و آنها تنها یک بار از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شدند و در نهایت بازی را با دومین شکست پیاپی خاتمه دادند.

محمد نوری، کاپیتان باتجربه پارس جنوبی به بهترین شکل ممکن از اشتباه وحید شیخ ویسی سود برد و توانست گل اول بازی را به سود تیمش رقم بزند. در ادامه نیز این آریا کیا بود که در دقایق پایانی نیمه اول گل دوم را به ثمر رساند و طلایی پوشان با پیروزی دو گله راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم نیز این پارس جنوبی بود که روی شوت دیدنی نیما انتظاری موفق شد به گل سوم دست یابد و کار شاگردان حسین فرکی را برای جبران نتیجه سخت و غیرممکن کند.

در روزی که حسین فرکی به دلیل محرومیت روی نیمکت حضور نداشت، خودروسازان برنامه مناسبی برای دستیابی به گل روی دروازه حریف تدارک نداشتند. این در حالی بود که در دقیقه ۸۵ داور با اعلام یک خطای مشکوک در محوطه جریمه پارس جنوبی، شانس جبران یکی از گل‌ها را به پیکان داد و این سعید واسعی بود که در غیاب شهریار مغانلو (محرومیت) توپ را وارد دروازه حریف کرد.

پیکان با این شکست نیم فصل اول را با ۸ باخت خاتمه داد و این در حالیست که با توجه به پیروزی گل گهر، آنها اکنون به رده چهاردهم جدول سقوط کرده‌اند و در رقابت برای فرار از سقوط قرار دارند. پارس جنوبی نیز با این پیروزی در دیدار معوقه با چهارده امتیاز و دو پله صعود به رتبه دوازدهم جدول رسید.

پوریا آریا کیا از پارس جنوبی و میلاد شیخ سلیمانی و حجت حق وردی از پیکان سه بازیکنی بودند که در این جدال با کارت زرد مواجه شدند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.