• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
رییس اداره ورزش و جوانان جم:

جم برای میزبانی از مسابقات فوتبال مشکلی ندارد/ چمن ورزشگاه تختی جم ترمیم شد

  • کد خبر : 9681
  • 27 مرداد 1398 - 9:28

ورزشگاه شهدای شهر جم به زودی به بهره برداری می رسد و فعلا ورزشگاه تختی میزبان بازی های تیم امید پارس جنوبی جم در لیگ برتر خواهد بود که در این خصوص جای نگرانی نیست.

به گزارش آوای بوشهر، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم در خصوص مطلب منتشر شده بر روی سایت آوای بوشهر( زنگ خطر برای فوتبال جم به صدا درآمد/جم زمین مسابقه ندارد؟!)واکنش نشان داد و در گفت و گویی با خبرنگار ما، درباره موضوع میزبانی از مسابقات فوتبال و آمادگی شهرستان جم گفت: زمین شهدا شهر جم به زودی به بهره برداری خواهد رسید وکاربازسازی آن در هفته گذشته به اتمام رسیده است و زمین چمن مصنوعی بهارستان باپیشرفت فیزیکی خوبی همراه است و روز سه شنبه چمن مصنوعی آن نصب می شود.

عباس دراهکی درباره شرایط میزبانی چمن بهارستان گفت: سالن ورزشی بهارستان چسبیده به چمن است که دارای رختکن، آبخوری، سرویس بهداشتی و سایر امکانات میزبانی است و مانعی برای برگزاری مسابقات ندارد.

دراهکی در خصوص میزبانی بازی های تیم امید پارس جنوبی در جم گفت: باهماهنگی صورت گرفته با مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی، بازی رده امید این باشگاه همانند سال گذشته در چمن شماره یک ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می شود.

دراهکی با تقدیر از شهرداری و شورای شهر جم در خصوص بازسازی چمن شهدا و تختی شهر جم افزود : ورزشگاه شهدای شهر جم به زودی به بهره برداری می رسد و فعلا ورزشگاه تختی میزبان بازی های تیم امید پارس جنوبی جم در لیگ برتر خواهد بود که در این خصوص جای نگرانی نیست.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم اظهار داشت: به زودی عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی روستای علی آباد توسط منطقه ویژه آغاز می شود و چمن مصنوعی روستای حاجی آباد نیز به زودی ساخت خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با تکمیل پروژه های در دست ساخت این اداره، به زودی شاهد رفع همه مشکلات زیرساختی و کمبود چمن ورزشی در شهرستان خواهیم بود و مشکلی برای میزبانی از مسابقات شهرستان، استان و کشوری نداریم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.