• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

ساختمان مستقل دانشکده فنی و مهندسی جم احداث می شود

  • کد خبر : 5919
  • 19 مهر 1397 - 22:25

فرماندار  جم در آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده فنی و مهندسی جم گفت: دانشجو باید دانشگاه را فرصتی برای توسعه فردی و اجتماعی بداند و از دوران دانشگاه بیشترین بهره را ببرد تا بتواند نقشی سازنده را در جامعه ایفا کند. محمد حسینی با بیان اینکه دانشگاه نقشی مهم در توسعه همه جانبه جوامع ایفا […]

فرماندار  جم در آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده فنی و مهندسی جم گفت: دانشجو باید دانشگاه را فرصتی برای توسعه فردی و اجتماعی بداند و از دوران دانشگاه بیشترین بهره را ببرد تا بتواند نقشی سازنده را در جامعه ایفا کند.

محمد حسینی با بیان اینکه دانشگاه نقشی مهم در توسعه همه جانبه جوامع ایفا می کند افزود: هر چه فاصله دانشگاه و جامعه بیشتر باشد چالش ها و بحران ها جامعه را بیشتر احاطه می کند و فقر عمومی را به همراه می آورد.

وی چاره‌جویی برای رفع چالش های پیش روی شهرستان را از رسالت های دانشگاه دانست و خاطر نشان ساخت: این آمادگی وجود دارد تا از طرح های علمی و کاربردی دانشگاه در راستای رفع چالش ها حمایت شود و انتظار داریم دانشجویان و دانشگاهیان فعالانه در این زمینه اقدام کنند.

حسینی با تاکید بر لزوم توجه به نیازها  و تامین الزامات اساسی دآتشکده فنی مهندسی جم خاطر نشان کرد: در جلسات کمیسیون دانشجویی به صورت مستمر مسائل دانشجویی و مطالبات را رصد می کنیم و هر جایی که لازم باشد اقدامات حمایتی انجام می شود.

فرماندار جم با اشاره به پیگیری ها برای احداث ساختمان مستقل دانشکده فنی و مهندسی جم اظهار داشت: تامین اعتبار اولیه پروژه از طریق پتروشیمی های منطقه انجام می شود و نقشه ساختمان نیز آماده شده که امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.