• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

طلسم شکست ناپذیری پارس را در جم می‌شکنیم

  • کد خبر : 6538
  • 10 آذر 1397 - 7:55

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: هیچ تیمی برای مساوی بازی نمی‌کند ما سعی می‌کنیم این طلسمی که پارس جم در خانه باخت نداشته را بشکنیم. به گزارش آوای بوشهر، محمد تقوی قبل بازی هفته چهاردهم تیم پارس جنوبی‌جم با تراکتور سازی تبریز در جمع خبرنگاران در جم با بیان اینکه تمام بازی‌های لیگ برتر سخت است […]

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: هیچ تیمی برای مساوی بازی نمی‌کند ما سعی می‌کنیم این طلسمی که پارس جم در خانه باخت نداشته را بشکنیم.

به گزارش آوای بوشهر، محمد تقوی قبل بازی هفته چهاردهم تیم پارس جنوبی‌جم با تراکتور سازی تبریز در جمع خبرنگاران در جم با بیان اینکه تمام بازی‌های لیگ برتر سخت است اظهار داشت: هر چه بازی‌ها جلوتر می‌رود سخت‌تر می‌شود  و بازی با پارس جنوبی‌جم جزء سخت‌ترین بازی‌های این فصل است.

وی  با تاکید بر ادامه انگیزه بازیکنان تیم تراکتورسازی برای پیروزی گفت: بازی با تیم پارس جنوبی جم با پرسپولیس هیچ تفاوتی ندارد و  تیم ما که مدعی قهرمانی است به مراتب بازی فردا سخت‌تر است اگر می‌خواهیم دست پر برگردیم و پیروز شویم.

سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز  با بیان اینکه هیچ تیمی برای مساوی بازی نمی‌کند بیان کرد: ما سعی می‌کنیم این طلسمی که تیم پارس جنوبی‌جم در بازی خانگی باخت نداشته را بشکنیم اگر این طور نباشد نمی‌توانیم خودمان را مدعی بدانیم.

تقوی با بیان اینکه به بازیکنان تیم تراکتورسازی فشار روانی وارد نمی‌شود تصریح کرد: اکنون تیم تراکتورسازی مدعی قهرمانی است این دلیل نیست که به بازیکنان فشار روانی وارد کنیم اگر مدعی هستیم باید بازی خارج از خانه هم ببریم.

وی افزود: بر اساس فرمول، اگر بیرون خونه مساوی کنیم  و تو خونه پیروز شویم می‌توانیم به قهرمانی فکر کنیم ولی با توجه به شرایطی که توی جدول داریم باید حتما بیرون خانه ببریم تا بتوانیم مدعی باشیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه ما اعتقاد داریم در بازی نباید گل بخوریم خاطر نشان کرد: به این معنی نیست که تیم ما دفاعی بازی کند ما سعی می‌کنیم تیم به گونه‌ای بازی کند که بتواند بازی را  مورد کنترل قرار دهد.

تقوی با بیان اینکه ما توانایی باز کردن هر دروازه‌ای در لیگ برتر داریم تصریح کرد: هنوردر مورد بازیکنانی که باید مد نظر برای جذب باشد فکر نکرده‌ایم به خاطر اینکه دو بازی داریم باید ۲ بازی تمام بشه، وقت به اندازه کافی داریم که ایرانی باشه یا خارجی، ولی هنوز  بازیکنی برای انتخاب در لیگ ایران ندیده‌ایم. اگر هم کسی باشه قرارداد داره و از لحاظ حرفه‌ای درست نیست با بازیکنی که قرارداد داره وارد مذاکره شد به همین سبب گذاشته‌ایم دو بازی پیش رو تمام شود و آنگاه در مورد آن صحبت کنیم.

وی، در مورد ماندن  در نیم فصل دوم  در تیم تراکتورسازی تبریز افزود:موقت، غیر موقت یا دائمی اینها همه تیتره مهم این است که من وظیفه مسئولیت فنی تیم را به اتفاق همکارانم را داشته باشم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: تا زمانی که باشم  مهم نیست که چه تیتری روی اسم من است مهم اینه که من وظیفه‌ام را درست انجام دهم.

تقوی با اشاره به واکنش فروزان دروازه‌بان پیشین پارس جم به هواداران تصریح کرد:  همیشه اینطوربوده که بازیکنانی که در تیمی بازی می‌کردند شمشیر دولبه می‌توانند باشند هم می‌تواند از طریق روانی روی آنها تاثیر بگذارد  که این اتفاق در بازی قبل وجود داشت و هم می‌تواند انگیزه دوباره باشه اما حداقل در مورد محسن معتقد هستم که همیشه محسن نشان داده که هر چه بازی حساس‌تر می‌شود این نمایش بهتری داره.

وی، در مورد بازیکنان مصدوم با محروم بیان کرد: تیم تراکتورسازی تبریز در بازی فردا  بازیکن مصدوم و محروم ندارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6538

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.