• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

نتایج تیم پارس جنوبی‌جم جلوتر از هدف‌گذاری است

  • کد خبر : 6536
  • 10 آذر 1397 - 7:44

سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم در آستانه بازی با تراکتورسازی گفت: هرچند تیم پارس جنوبی‌جم دارای ضعف‌هایی است ولی نتایج کسب شده تاکنون جلوتر از هدف‌گذاری است. به گزارش آوای بوشهر، مهدی تارتار قبل بازی هفته چهاردهم تیم پارس جنوبی‌جم با تراکتور سازی تبریز  شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته‌های گذشته بازی‌های […]

سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم در آستانه بازی با تراکتورسازی گفت: هرچند تیم پارس جنوبی‌جم دارای ضعف‌هایی است ولی نتایج کسب شده تاکنون جلوتر از هدف‌گذاری است.

به گزارش آوای بوشهر، مهدی تارتار قبل بازی هفته چهاردهم تیم پارس جنوبی‌جم با تراکتور سازی تبریز  شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته‌های گذشته بازی‌های سختی پشت سرگذاشته‌ایم اظهار داشت: تاکنون تیم پارس جنوبی جم نتایج خوبی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه فردا در دیدار با تراکتورسازی تبریز بازی سختی پیش رو داریم افزود: تیم تراکتورسازی بازیکنان با کیفتی جذب کرده و یکی از تیم‌های مهم  و خوب لیگ برتر است  و نتایج خوبی هم این اواخر کسب کرده و دارای هواداران خوب و خونگرمی است.

سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم ضمن خوش آمد به هواداران تیم تراکتورسازی گفت: این تیم قابل احترام است و کادر فنی تراکتور سازی جوان و به روز است آقای تقوی و امیرحسین پیروانی نقش بسیار پررنگی در تیم دارند.

تارتار با بیان اینکه بازی فردا آسان نمی‌تواند باشد تصریح کرد: فردا در بازی خانگی تیم پارس جنوبی‌جم مقتدرانه  بازی می‌کند و در این راستا به کمک هواداران‌مان خیلی احتیاج داریم.

وی با اشاره به اینکه هواداران تراکتور سازی همواره تیم خود را همراهی می‌کند افزود: انتظار می‌رود هواداران تیم پارس جنوبی جم جو خوبی به سود میزبان و به ضرر تیم میهمان در ورزشگاه ایجاد کنند.

سرمربی  پارس جنوبی با تاکید بر این نکته که هواداران جمی باید فردا به عنوان یار دوازدهم تیم را همراهی کنند افزود: از  هواداران  تیم پارس جنوبیانتظار می‌رود مثل همیشه یار و یار ما باشند و از هواداران در خواست می‌شود فردا ورزشگاه را پر کنند تا بتوانیم با روحیه بسیار بهتری بازی و ان‌شالله تا پایان بازی سه امتیاز کسب را کنیم.

تارتار با بیان اینکه  عمادمیرجوان و فرشید پاداش مصدوم هستند گفت: پارس جنوبی بازیکن محروم ندارد و فقط دو مصدوم دارد که فردا در بازی حضور ندارند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان با تجربه در بازی بسیار تاثیرگذار هستند تصریح کرد: خودم تا سن ۳۷ سالگی بازی می‌کردم از این نظر خوب می‌دانم که بازیکن با تجربه و  آماده چقدر می‌تواند به یک تیم کمک کند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم افزود: روزی که سه بازیکن با تجربه یعنی محسن بنگر، رحمان احمدی و محمد نوری به تیم اضافه شد با توجه به شرایط مالی تیم که از قبل پیش بینی می‌شد که شاید دچار مشکلاتی شویم به گونه‌ای که امسال به همین سبب دو بازی خوب نتیجه نگرفتیم ولی در شرایط سخت این باتجربه‌ها هستند که می‌توانند تیم از آن شرایط خارج کنند که این اتفاق افتاده که هم به تیم و هم کادر فنی کمک کردند.

تارتار با اشاره به بازیکنانی که در تیم پارس جنوبی جم رشد کرده‌اند افزود: خوشحالم که بازیکنانی که از تیم پارس رشد کرده‌اند امروزه در اکثر تیم‌های لیگ برتر  حضور دارند خوب بازی می‌کنند که از این تیم احیاء و یا مطرح شدند که سبب خوشحالی کادر فنی و همه مردم است که  در این موفقیت نقش داشتند.

وی، با بیان اینکه با این بودجه محدود ، تیم پارس جنوبی قهرمان لیگ برتر  است تصریح کرد: با این درصد دریافتی همین الان هم ما قهرمان لیگ برترهستیم ببینید تیم‌های دیگر چقدر هزینه کردند و ما چقدر؟ چراکه در  دو بازی گذشته چهار گل زدیم بدون گل خورده هر چند ضعف زیاد داریم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه محسنات تیم پارس جنوبی جم ببشتر از ضعف آن است افزود: ضعف زیاد داریم، ما بهترین تیم ایران که نیستیم باید قبول کنیم ما خیلی ایراد  و ضعف داریم ولی محسنات تیم پارس جنوبی جم بیشتر از ضعف آن است که این جای جدول هستیم.

تارتار بیان کرد: نتایج تیم پارس جنوبی جم خیلی جلوتر از  آن هدفگذاری است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.