واکنش مسوول روابط عمومی فرمانداری جم پیرامون شکایت اداره اوقاف از یک عضو شورای اسلامی
واکنش مسوول روابط عمومی فرمانداری جم پیرامون شکایت اداره اوقاف از یک عضو شورای اسلامی

 مصطفی ارجمند مسئول روابط عمومی فرمانداری جم   در خصوص شکایت اداره اوقاف از حسن رمضانی فعال سیاسی شورایی جم به خاطر انتشار مطلبی انتقادی در دهه وقف گفت: شکایت از فعالان رسانه ای و سیاسی اجتماعی از سوی مسئولان به خاطر درج مطلب انتقادی ولو با گزاره های اشتباه، صحیح نیست و مدیران باید ضمن […]

 مصطفی ارجمند مسئول روابط عمومی فرمانداری جم   در خصوص شکایت اداره اوقاف از حسن رمضانی فعال سیاسی شورایی جم به خاطر انتشار مطلبی انتقادی در دهه وقف گفت: شکایت از فعالان رسانه ای و سیاسی اجتماعی از سوی مسئولان به خاطر درج مطلب انتقادی ولو با گزاره های اشتباه، صحیح نیست و مدیران باید ضمن داشتن سعه صدر در مواجهه با انتقادات، پاسخ گویی منطقی و شفاف ساز را در پاسخ به انتقادات در دستور کار قرار دهند.
ارجمند افزود:  هر انتقادی ولو به اشتباه، نیازمند پاسخی منطقی و دقیق است و اینکه مدیری در برابر نقد، به شکایت و داغ و درفش متوسل شود در دنیای امروز هیچ جایگاهی ندارد.
مسوول روابط عمومی فرمانداری جم خاطرنشان کرد:  مدیران باید به جای عرض اندام در شکواییه نویسی در مقابل منتقدان، توان خود را در پاسخگویی صریح و شفاف افزایش دهند.
وی گفت : شکایت اداره اوقاف جم از آقای رمضانی که هم در کسوت شورایی و هم در کسوت رسانه ای است صحیح نیست و انتظار است مدیر محترم اوقاف جم در این زمینه تجدید نظر کرده و روش پاسخگویی دقیق و شفاف را در پیش گیرند.
مسوول روابط عمومی فرمانداری جم بیان داشت:  نگاه فرماندار شهرستان جم که پیش از این هم بر آن تاکید کرده اند پرهیز مدیران از شکایت از فعالان سیاسی و اجتماعی است و قطعا در این زمینه پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.