• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11
بسته خبری هفتگی آوای بوشهر؛

پارس جم در انتهای مسیر/ نماینده جنوب استان شانس اول پیروزی در انتخابات/ کاندیدایی که شاکی رسانه ها شد/ ریشه کنی باغ لیمو در شهرک نفتی/ گلایه ها از افزایش سلیقه ای نرخ کرایه ها

  • کد خبر : 10399
  • 16 آذر 1398 - 22:33
آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

تیم پارس جنوبی جم این روزها شرایط خوبی ندارد. برخی شنیده ها حکایت از پایان حمایت های مسئولان از این تیم دارد و به نظر می رسد پارس به انتهای راه رسیده است.
طبق اعلام مدیر رسانه ای باشگاه، فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم و تعدادی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم، پس از بازی پیش رو با فولاد خوزستان، استعفای خود را تقدیم باشگاه می کنند تا التیماتوم وزیر نفت به تیم های نفتی، عملا اجرایی شود.
مسئولان منطقه ویژه پارس علاوه بر قطع حمایت ها از تیم بزرگسالان پارس جنوبی، تامین مالی تیم های پایه را هم متوقف کرده اند تا سرمربی تیم امید این باشگاه هم با بدهی چند ده میلیونی، گرفتار طلبکاران شود.

با نزدیک شدن به پایان زمان ثبت نام کاندیدهای انتخابات در حوزه جنوب استان، تاکنون چهره هایی چون سکینه الماسی نماینده کنونی مجلس، شیخ موسی احمدی چهره اصولگرا و نماینده دور قبل، عسکر جلالیان نماینده اسبق مجلس، حسین بردستانی کاندیدای دور قبل، اسدالله علمداری کاندیدای رد ص لاحیت شده گذشته و برخی دیگر از چهره های نه چندان مطرح جنوب استان ثبت نام خود را برای رقابت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در جنوب استان به ثبت رسانده اند.
برخی گمانه زنی ها، شانس سکینه الماسی نماینده کنونی مجلس برای پیروزی در انتخابات را بیش از سایر کاندیداها می دانند هرچند برخی معتقدند قضاوت در مورد نتیجه انتخابات هنوز زود است.

با دستور رییس قوه قضائیه، «اعزام به زندان تا تأمین قرار وثیقه و کفالت» ممنوع شد. حجت الاسلام رییسی در سفر استانی به اصفهان گفته: از سراسر کشور آماری در مورد کسانی که از یک ساعت تا دو روز در زندان بوده‌اند، گرفتم؛ پرسیدم چرا یک ساعت زندان؟ عنوان شد: قرار صادر کردم تا برود و وثیقه بیاورد. چرا باید برای یک ساعت فرد به زندان برود؟ همان جایی که قرار را صادر می‌کنید فرد را نگه دارید تا سند یا کفالتش را بیاورید. این در حالی است که وقتی فردی به زندان رفت، آثار منفی خود را به همراه خواهد داشت.

 

سید کمال الدین شهریاری نماینده دشتی و تنگستان از کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم صرف نظر کرد. وی که در دوره قبل با کسب ۵۴ هزار رای، بالاترین آرا را در میان نمایندگان ادوار مجلس در استان بوشهر کسب کرده، سابقه نمایندگی در دوره های سوم و چهارم را نیز در کارنامه دارد. این اقدام شهریاری در شرایطی می باشد که ۳ نماینده دیگر استان برای انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی کرده اند.

 

علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت گفته:
هفته گذشته ۲۵ بیمار مبتلا به آنفلوانزا در کشور جان خود را از دست دادند و به این ترتیب تلفات این بیماری از اول مهر امسال به ۸۱ نفر رسید.

 

قطع درختان لیمو در شهرک توحید جم
در اقدامی عجیب، باغ درختان لیمو در مجتمع مسکونی پارس جم وابسته به وزارت نفت، ریشه کن شد. دلایل این اقدام هنوز اعلام نشده است!

کاندیدایی که هنوز نیامده، شاکی رسانه شد!
سایت محلی جنوب استان به علت انتشار نظرات کاربران در اینستاگرامش تهدید به شکایت شد. شنیده شده نزدیکان یکی از کاندیداهای ثبت نام کرده در جنوب استان، اعلام کرده در صورتی که کامنت های پست اینستاگرامی سایت جنوب استان بسته نشود شکایت خواهند کرد.

 

تجمع و ممانعت مردم روستای سمنگان(منطقه دارالمیزان) از بارگیری و توقف تانکرهایی که آب این روستا را به شهرک مسکونی پتروشیمی در جم منتقل می کردند.
سایت خبر دارالمیزان نوشته این اقدام به دلیل دستور پلمپ دو مرکز بارگیری آب در این روستا انجام شده است.

جلسات هم اندیشی برای برگزاری دهمین نکوداشت روز جم با فعالان بخش های مختلف شهرستان جم آغاز شده است.
طبق اعلام علی دانشمند مسئول دبیرخانه دائمی نکوداشت روز جم، برنامه های دهمین نکوداشت روز جم از ۱۵ اسفندماه با برگزاری اختتامیه جایزه ملی شعر جم آغاز و با برگزاری آیین اختتامیه این نکوداشت در ۲۵ اسفندماه پایان می یابد.

 

نادر گنجی امام جمعه فعلی گله دار و سابق شهر جم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم نامنویسی کرد.
پیش از این گفته می شد گنجی در حوزه جنوب استان کاندیدا می شود.

 

افزایش سلیقه ای نرخ کرایه های تاکسی و وانت بارها در جم مردم را کلافه کرده است.
طبق گزارش های مردمی، آژانس ها و وانت بارها برای مسیرهای یکسان نرخ های متفاوتی را اعمال می کنند. نرخ کرایه ها در برخی آژانس ها تا دوبرابر افزایش داشته است.

 

مشتریان بانکی برای دریافت رمز پویا تا پایان آذرماه مهلت دارند

روابط عمومی بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای از مشتریان شبکه بانکی خواست با مراجعه به سایت بانک خود از نحوه فعال‌سازی رمز پویا آگاه و اقدامات لازم را حداکثر تا پایان آذرماه ۹۸ انجام دهند.

 

عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه هفته گذشته در نشست کارگروه سازگاری با کم آبی استان بوشهر گفته:استفاده از آب شرب برای فضای سبز ممنوع است. با ادارات متخلف برخورد می شود

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.