• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6
احتمال سقوط پارس جم قوت گرفت

پارس جنوبی جم در آستانه کسر ۶ امتیاز!/پول را بین خودشان تقسیم کردند!/ هم رضاییان تعهد داد هم مرادی

  • کد خبر : 11882
  • 12 اردیبهشت 1399 - 19:10
باشگاه پارس جنوبی جم به علت عدم پرداخت بدهی خود به یک هتل، در آستانه کسر 6 امتیازی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.

آوای بوشهر؛ باشگاه پارس جنوبی جم به علت عدم پرداخت بدهی خود به یک هتل، در آستانه کسر ۶ امتیازی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش آوای بوشهر؛ مدیر مجموعه ورزشی رفاهی هتل یزدان در خصوص حکم گرفته علیه پارس جنوبی جم اظهار داشت: اعضای تیم پارس جنوبی جم از زمانی که در لیگ دو بود و به لیگ یک صعود کرد با ما قرارداد و توافقاتی داشتند و در هتل ما اسکان پیدا می‌کردند. باشگاه پارس جنوبی تا اوایل حضور در لیگ برتر به تعهداتش عمل می‌کرد ولی در ادامه با وزارت نفت برای پرداختی‌ها به مشکل خورد. به‌واسطه‌ی خوش‌حسابی در لیگ دسته دو و لیگ یک داشتند می‌گفتیم مشکلی هست پیش‌آمده و حل خواهد شد کما اینکه به خاطر ارتباطی که با بچه‌های استان بوشهر دارم همیشه در بحث فوتبالی هوای آن‌ها را داشته‌ام و می‌توانید از باشگاه شاهین و ایران جوان نیز این مورد را جویا بشوید که به تهران می‌آمدند و به آن‌ها خدمات می‌دادیم.

 ایزد سیف‌الله افزود: به لیگ برتر و سال دوم آن‌که رسیدیم یواش‌یواش بدحسابی باشگاه پارس جنوبی شروع شد. ۲ سال پیش ۹۳۴ میلیون تومان هزینه‌ی خدمات‌دهی به تیم پارس جنوبی جم شد که باشگاه توسط آقای رضاییان مدیرعامل سابق متعهد شد که تا پایان سال این مبلغ را به شما پرداخت خواهیم کرد. سال گذشته شکایتی نکردیم و خدمات‌دهی را ادامه دادیم بدهی کامل باشگاه ۱ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان شد که مدیرعامل وقت پارس جنوبی جم مجدد متعهد گردید که تمامی مبلغ را پرداخت می‌کنیم.

مدیر هتل یزدان تصریح کرد: یک چک به ما دادند که بلامحل بود و بعدازاین اتفاق تا زمانی که آقای رضاییان بود بااینکه پول ما را نمی‌داد اما پاسخگوی ما بود. وقتی فراز کمالوند سرمربی تیم شد قرار بر این شد که اول فصل بدهی‌ها را پرداخت نمایند. آن زمان ۴ میلیارد به‌حساب باشگاه پارس واریز شد و از این مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به ما بدهند که همان موقع، تغییر و تحولات مدیریتی نیز در حال رخ دادن بود و متأسفانه آقای کمالوند پولی که سهم ما بود رابین خودش و بازیکنانی که به تیم آورده بود تقسیم کرد و همان روز که این مورد اتفاق افتاد در دفتر سید پیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه به ایشان اعتراض خودم را اعلام کردم و گفتم ببینید ۱ میلیارد تومان طی سه سال گذشته چه قدر ارزشش پایین آمده، چرا پول ما را نمی‌دهید، چه جرمی مرتکب شدیم که پول ما را نمی‌دهید؟

سیف‌الله پور ادامه داد: به خاطر وعده‌ووعیدهایی که شنیدم شکایت کردم و چند وقت پیش حکم کسر ۶ امتیاز و محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه گرفتم ولی متأسفانه آقایان انگارنه‌انگار که این حکم صادرشده است. بارها و بارها با آقای رضاییان و مرادی صحبت کردم و ابتدای فصل به کمیته تعیین وضعیت تعهد دادند و چک گذاشتند. نیم‌فصل که هومن افاضلی جانشین فراز کمالوند شد، آقای افاضلی به‌واسطه‌ی رفاقتی که داشتیم از من مهلت خواست چون جلوی نقل و انتقالات در نیم‌فصل هم گرفته‌شده بود و من هم به خاطر دوستی با او و همچنین آقای چراغی که از دوستان ورزشی بود گفتم مشکلی ندارد. دوستان یک چک ضمانت به فدراسیون فوتبال آوردند که پول ما را پرداخت کنند که متأسفانه بعدازاین حکم هم این کار صورت نگرفت.

وی تأکید کرد: چنانچه لیگ ادامه پیدا کند طبق صحبت‌هایی که کمیته انضباطی، آقایان نور شرق و بهاروند کردند بازیکنان جدید قادر به بازی نخواهند بود و با حکمی که گرفتم کسر ۶ امتیاز و محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالات خودکار اجرا خواهد شد و به‌طور قاطع تیم پارس جنوبی جم سقوط می‌کند. نکته‌ای حائر اهمیت است که در فدراسیون فوتبال به شهادت آقایان چراغی و افاضلی در کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی صحبت کردیم و نمی‌دانم چرا آقای مرادی جوابگو نیست. از طرفی هیچ‌کدام از مسئولین ورزشی استان و شهرستان پاسخمان را نمی‌دهند.

سیف‌الله پور در پاسخ به این سؤال که آیا مرادی هم تعهد داده که پول را پرداخت می‌کند گفت: بله. یک تعهد کتبی دادند که تا تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه مطالبات ما را پرداخت می‌کنند. تعهدش دست من نیست ولی ایوب چراغی و هومن افاضلی دارند و همچنین آقای نور شرق رئیس کمیته تعیین وضعیت نیز می‌تواند صحت آن را تائید کند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.