• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
وعده بی سرانجام؛

پارس سودای جم ندارد / تداوم خوش نشینی زردها در تهران

  • کد خبر : 9449
  • 02 مرداد 1398 - 12:50

تهران نشین شدن پارسی ها، اعتراض اهالی فوتبال را در پی داشت چرا که تیمی که متعلق به شهر جم است چه لزومی دارد با صرف هزینه های سنگین در تهران تمرین کند و صرفا برای انجام یک بازی به جم سفر کند.

پارس جنوبی در دو فصل گذشته لیگ برتر تمرینات خود را در تهران دنبال می کرد تا جایی که پارس جنوبی تهران لقب گرفته بود.

پیگیری تمرینات پارسی ها در تهران، آنقدر طولانی می شد که گاه با پرواز تیم های میهمان راهی عسلویه می شدند و با یک جلسه تمرینی در شهر جم، مسابقه خود را برگزار کرده و با اولین پرواز همراه تیم میهمان و در برخی موارد قبل از تیم میهمان به تهران باز می گشتند!

مزه تهران نشینی آنقدر شیرین شده بود که در صورت تاخیر یک روزه در برگشت تیم به تهران صدای اعترض کادرفنی و بازیکنان بلند می شد و حتی دست به تحصن می زدند!

مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته پارسی ها، بلافاصله بعد از بازی راهی فرودگاه عسلویه می شد و مدیر رسانه تیم نیز با اعلام این موضوع در نشست های خبری از خبرنگاران درخواست می کرد که با کاهش تعداد سوالات، وقت سرمربی تیم را نگیرند تا به پرواز برسد.

تهران نشین شدن پارسی ها، اعتراض اهالی فوتبال را در پی داشت چرا که تیمی که متعلق به شهر جم است چه لزومی دارد با صرف هزینه های سنگین در تهران تمرین کند و صرفا برای انجام یک بازی به جم سفر کند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مصاحبه ای از پیگیری تمرینات تیم پارس در شهر جم خبر داد و گفت: با نگاه مدیرعامل جدید منطقه ویژه و در راستای کاهش هزینه ها در فصل نوزدهم، تیم پارس در شهر جم تمرینات خود را دنبال خواهد کرد و تنها برای اردوی آمادگی پیش فصل در تهران خواهیم بود.

رضاییان تاکید کرد: مهم ترین عاملی که مانع حضور تیم در جم می شود نبود زمین تمرین مناسب است که در صورت فراهم سازی زیرساخت ها، تیم پارس مشکلی برای تمرین در جم ندارد و این موضوع به اطلاع کادرفنی و بازیکنان رسیده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم هم در گفت و گو با آوای بوشهر از آخرین وضعیت زمین های چمن، گفت: مراحل بازسازی چمن زمین شماره یک تختی توسط پیمانکار به اتمام رسیده و تا چند روز دیگر مهیای برگزاری بازی ها می شود.

عباس دراهکی از بازسازی چمن شهدای شهر جم نیز خبر داد و افزود: استارت بازسازی و ترمیم چمن ورزشگاه شهدای شهر جم زده شده و حداکثر تا دوهفته دیگر ادامه دارد و به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: چمن مصنوعی زمین بزرگ بهارستان نیز خریداری شده و طی روزهای آینده مراحل نصب آن آغاز خواهد شد.

آنچه مشخص است با توجه به آماده شدن دو چمن طبیعی، وجود ۳ استخر و ۳ باشگاه بدنسازی در شهرک های نفت و چندین باشگاه پیشرفته بدنسازی در سطح شهر، دلیل منطقی و معقولی برای حضور تیم در پایتخت وجود نخواهد داشت.

باید دید مدیرعامل منطقه ویژه پارس، بر اساس وعده های قبلی اش، به سیاست تهران نشینی تیم پایان خواهد داد تا هواداران جمی به مانند هواداران شاهین بوشهر، شاهد حضور و تمرین مستمر تیم پارس جم در شهرشان باشند؟!

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.