• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
یادداشت:

آبرویی که سرمربی پارسی ها از جم برد/ استعفای فراز، تیتر یک رسانه خارجی می شود؟!

  • کد خبر : 10476
  • 17 آذر 1398 - 22:27
وضعیت تیم پارس، البته به استثنای نتایج ناامید کننده اش، در شرایط کنونی از بسیاری از تیم های لیگ برتری بهتر است و فراز کمالوند بهتر است به جای پر و بال دادن به حواشی کوچک، تیم اش را مدیریت کند و اگر نمی تواند محترمانه، استعفایش را بنویسد و برود.

آوای بوشهر؛ رسانه فارسی زبان خارجی نوشت: آب خوابگاه بازیکنان تیم پارس جنوبی جم قطع شد!

همین قطع دو ساعته آب ساختمان محل استقرار تیم پارس جنوبی جم به علت بدهی آب، کافی بود تا بهانه ای دیگر برای کادر فنی و مدیر رسانه ای باشگاه به دست آید و از آن، قصه بسازند و چوب حراج به آبروی جم بزنند.

به گزارش آوای بوشهر؛ این روزها کمتر پیش می آید که سایت های ورزشی کشور را باز کنی و از مشکلات ریز و درشت تیم فوتبال پارس جنوبی خبری نباشد. از مشکل تامین بلیط پرواز و روز هتل گرفته تا نداشتن پول فیزیوتراپی بازیکنان که مثل نقل و نبات روی خروجی سایت های خبری قرار می گیرد.

پارس جنوبی جم مثل بسیاری از تیم های لیگ برتری با مشکلات مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می کند. پارس مشکل دارد و هیچ کس هم این واقعیت را کتمان نمی کند. این مشکلات در فصل گذشته هم وجود داشت و چه بسا شرایط بدتر از امروز هم بود اما آن زمان مهدی تارتار سرمربی پارس جم بود و امروز فراز کمالوند!

مهدی تارتار اما، آرامش تیم اش را فدای مشکلات نکرد آنهم با وجود اینکه بازیکنانش تا پایان فصل فقط ۴۴ درصد قراردادشان را دریافت کرده بودند اما فراز کمالوند، با وجود دریافت ۵۰ درصد قرارداد خود، ۴۰ درصد قرارداد بازیکنان خارجی و ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان داخلی، از ابتدای فصل، طبل رسوایی پارسی ها را به صدا درآورد تا ضعف های بی شمار فنی و ناتوانی اش در مدیریت تیم را به گردن مشکلات بیندازد.

این روزها، سرمربی و مدیر رسانه ای تیم فوتبال پارس جنوبی بلندگو به دست گرفته اند و آبروی جم را در سطح ملی و بین المللی به حراج گذاشته اند!

فراز کمالوند نشان داد هیچگاه در تراز سرمربی لیگ برتری نیست و بیش از آنکه حواشی تیم را مدیریت کند با کمک مدیر رسانه ای پروازی اش، حاشیه می تراشد و توپ ناتوانی اش را به زمین دیگران می اندازد.

با وجود قیل و قال های سرمربی پارس، تاکنون هم هتلینگ تیم در بازی های خارج از خانه مهیا بوده و هم پروازهایش! اما کمالوند علاقه خاصی دارد از کاه مشکلات عادی، کوه مشکلات غیر عادی بسازد و سپس با موج سواری رسانه ای، خود را قهرمان بلامنازع و حامی شش دانگ تیم پارس نشان دهد.

در تازه ترین اتفاق، سرمربی و مدیر رسانه ای اش مدعی شده اند که نیم فصل از تیم جدا می شوند تا موجی از نگرانی را هم به تیم و هواداران تزریق کنند.

به نظر می رسد نگرانی هواداران از حضور فراز کمالوند در ابتدای فصل، پر بیراه نبود و امروز نتیجه این انتخاب اشتباه را بهتر و بیشتر می توان لمس کرد.

واقعا قطع دو ساعته آب یک ساختمان به علت قصوری پیش بینی نشده در پرداخت به موقع قبض یا مشکل پیش آمده در نوع غذای تامین شده، نیازمند این شومن بازی و رسوا سازی بود یا داستان چیز دیگری است که ما از آن بی خبریم!

وضعیت تیم پارس، البته به استثنای نتایج ناامید کننده اش، در شرایط کنونی از بسیاری از تیم های لیگ برتری بهتر است و فراز کمالوند بهتر است به جای پر و بال دادن به حواشی کوچک، تیم اش را مدیریت کند و اگر نمی تواند محترمانه، استعفایش را بنویسد و برود.

یقینا ادامه حضور فراز کمالوند در راس تیم پارس، بهترین خبر برای وزیری است که از تیم داری دل خوشی ندارد و منتظر است پارس جم در شرایطی آرمانی سقوط کند و هزینه ای بابت حذف تیم لیگ برتری را به افکار عمومی نپردازد.

امیدواریم تا دیر نشده خبر بعدی رسانه خارجی این باشد: فراز کمالوند استعفا کرد!

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.