• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

آرایش سیاسی جدید مدیرعامل منطقه ویژه

  • کد خبر : 5278
  • 12 مرداد 1397 - 15:30

مدیرعامل منطقه ویژه در اقدامی چریکی اقدام به حذف نیروهای باتجربه دیر کنگان و جم در بازرسی و روابط کار مدیریت اشتغال وجایگزینی نیروهای دشتستانی بجای آنها نمود. با توجه به پیشینه خانوادگی افراد دشتستانی پیش بینی حضور یوسفی در انتخابات محلس حوزه دشتستان به یقین پیوست . یوسفی که این روزها دشمن قسم خورده […]

مدیرعامل منطقه ویژه در اقدامی چریکی اقدام به حذف نیروهای باتجربه دیر کنگان و جم در بازرسی و روابط کار مدیریت اشتغال وجایگزینی نیروهای دشتستانی بجای آنها نمود.
با توجه به پیشینه خانوادگی افراد دشتستانی پیش بینی حضور یوسفی در انتخابات محلس حوزه دشتستان به یقین پیوست .
یوسفی که این روزها دشمن قسم خورده الماسی نماینده جنوب استان است با حذف نیروهای سه شهرستان از حوزه ی انتخابیه وی سعی در تضعیف او و فشارافکار عمومی برروی این بانوی فعال در حوزه اشتغال را دارد.

با توجه به نام افراد عزل و جابجا شده، یوسفی بجز عسلویه قید تعامل با دیگران را زده و تمام تخم مرغ های خود را در سبد انتخاباتی دشتستان گذاشته است.
مهدی یوسفی نشان داده است که ماندن در پست مدیریت نیازچندانی به عملکرد ندارد و همه چیز بسته به رویکردی تعامل و مریدی کدخدا در تهران است.

او که با دادن آگهی و اشتراک از رسانه و هزینه های گزاف و میلی سعی در نگه داشتن و ایجاد محبوبیت داشت با بخش نامه جدید وزیر و کنسل شدن تمامی خرج و هزینه های اضافی دیگر راهی برای راضی نگه داشتن و جذب سران طوایف و گروه های دشتستانی بجز گماردن فرزندان آنها در پست های کلیدی اشتغال نداشت.

یوسفی که هنرش استفاده ابزاری از سمت و بستر فراهم کردن برای ارزوهای ارتقایی و سیاسیش هست ایا این بار هم موفق خواهد بود یا اینکه این اقدامات نشان از به پایان خط رسیدن است!

ضعف مدیریتی و سوء مدیریتی در سازمان منطقه ویژه که هر بار با ترفندی باعث استتارش می شدند اگر یک روز هویدا شود برای همیشه باید فاتحه انتصاب مدیران بومی در عسلویه را خواند

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.