• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر

آغاز پروژه جدید فقط در شرایط اضطرار/ ۴۵ میلیارد تومان برای حمایت از بخش خصوصی اختصاص یافت

  • کد خبر : 12067
  • 26 اردیبهشت 1399 - 12:34
: با توجه به انتفاع حداکثری از منابع اختصاص یافته به استان امسال جهت دهی اعتبارات کماکان به سمت مسائل اساسی توسعه استان بوده و همچنان از آغاز پروژه‌های جدید مگر در شرایط اضطرار پرهیز خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهربا بیان اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها از مشارکت بخش خصوصی استفاده می‌شود گفت:در این راستا افزون بر ۴۵ میلیارد تومان برای ارایٔه تسهیلات و کمک به تامین مالی بخش خصوصی اختصاص یافته است.

به گزارش آوای بوشهر؛ علی درویشی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر رویکرد‌های توزیع اعتبارات استان امسال را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با توجه به انتفاع حداکثری از منابع اختصاص یافته به استان امسال جهت دهی اعتبارات کماکان به سمت مسایٔل اساسی توسعه استان بوده و همچنان از آغاز پروژه‌های جدید مگر در شرایط اضطرار پرهیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در قانون بودجه امسال برای جلب مشارکت‌های بخش خصوصی در تکمیل پروژه‌ها ظرفیت بالای فراهم است گفت: با توجه به ظرفیت‌های قانونی بسیار خوبی که در تبصره ۱۹ قانون بودجه برای جلب مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌ها وجود دارد افزون بر ۴۵ میلیارد تومان برای ارایٔه تسهیلات و کمک به تامین منابع مالی بخش خصوصی اختصاص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر افزود: قطعا هدایت تخصیص منابع به سمت طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا بوده و برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها در ۲ مقطع زمانی هفته دولت و دهه مبارک فجر برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

درویشی با تاکید بر تقویت زیرساخت تسهیل کننده و مشوق تولید و اشتغال تصریح کرد: از آنجا که امسال تمرکز استان بر فراهم کردن شرایط برای جهش تولید و ارایٔه خدمات در بخش های مختلف می‌باشد لذا تقویت زیر ساخت‌های تسهیل کننده و مشوق تولید و اشتغال نیز یکی از محورهای اساسی در تامین مالی پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12067

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.