• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
15
استاندار بوشهر و فرماندار جم بخوانند

آقای استاندار! مدیر کل ورزش را کنترل کنید/نگذارید جم بازیچه دخالت های فراقانونی و بیجا شود!

  • کد خبر : 12161
  • 01 خرداد 1399 - 14:57
هم استاندار بوشهر و هم فرماندار جم باید تا دیر نشده جلوی رفتارهای ناامن کننده و تفرقه آمیز مدیر کل ورزش و جوانان استان را بگیرند و اجازه ندهند فضای ورزشی پرنشاط و افتخار آفرین جم بیش از این دستخوش بازی ها و امیال سیاسی و سلیقه ای شود.

آوای بوشهر؛ وقتی سابقه عملکرد نمایندگان بوشهری مجلس شورای اسلامی را بررسی می کنی شاید از معدود دفعاتی که هر چهار نفر از آنها بر موضعی اتفاق نظر داشته اند بحث تغییر بهروزیان فر از سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان بوده، همین آبان ماه گذشته بود که حتی نمایندگان مجلس برای احمد بهروزیان فر جانشین هم انتخاب کردند اما نشد.

به گزارش آوای بوشهر؛ احمد بهروزیانفر که از نیمه سال ۹۳ به سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان منصوب شده در چند وقت اخیر با تصمیمات بحث برانگیزش مورد انتقاد تند فعالین اجتماعی و  ورزشکاران خصوصا فوتبال دوستان جمی قرار گرفته است. او تا وقتی که هجمه استاندار و مسئولین شهرستان، نمایندگان و رسانه ها را به خود ندید از پرداخت کمک ۱۰ میلیاردی نفت به باشگاه پارس جنوبی سر باز زد و در نهایت هم با تاخیری چند ماهه فقط نیمی از آن را به این باشگاه پرداخت کرد!

رفتارهای مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر و دخالت های بی موردش در فوتبال جم البته به همین مورد ختم نمی شود و وی در اقدامی عجیب با فشارهای گسترده در روزهای گذشته، رئیس هیات فوتبال استان را مجبور می کند تا محمد اسدی رئیس جوان و کاربلد هیات فوتبال جم را در اقدامی کاملا مشکوک برکنار و یکی از پیشکسوتان جم را منصوب کند.

اقدامی که بسیاری از فوتبال دوستان و سیاسیون جم را در شوک و بهت فرو برد و باعث التهاب در ورزش شهرستان شد.

برای اینکه مشخص شود مدیر کل ورزش و جوانان چقدر در این اقدام غیر محترمانه چه نقشی داشته کافی است نگاهی به نحوه برکناری محمد اسدی و محل معارفه سرپرست جدید هیات فوتبال جم داشته باشیم؛ انتصابی دزدکی و در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر!

طبق شنیده ها علت این رفتار بهروزیان فر در برکناری اسدی، ریشه در اختلاف نظرش با رئیس هیات فوتبال جم بر سر بلوکه کردن پول های اعطایی نفت به پارس جم در حساب اداره کل ورزش و اعتراض شدید محمد اسدی دارد. به خصوص که در روزهایی که طلبکارها از سر و کول پارس جم بالا می روند مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر به مسئولی در باشگاه پارس می گوید: باشگاه پارس که برای این پول کلنگ نزده است!

حکم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر(بخوانید مدیر کل ورزش و جوانان) برای پیشکسوت جمی البته دو روز بیشتر دوام نیاورد و به علت آنچه تخلف از نامه منع عزل و انتصاب اعضای هیات فوتبال جم توسط سرپرست جدید ذکر شده وی هم اینبار توسط رئیس هیات فوتبال استان عزل و دبیر هیات فوتبال جم، مسئول امور جاری هیات تا تعیین سرپرست یا رئیس جدید شد.

این اتفاقات عجیب و غریب، به شکاف و دو قطبی شدید میان اهالی فوتبال جم منجر شد و امروز باید مدیر کل ورزش و جوانان باید پاسخگوی رفتارهای غیر قانونی و مداخلات بیجا در فوتبال شهرستان جم باشد. مدیر کل پاسخ دهد علت تلاشش برای برکناری رئیس جوان، پرانگیزه و محبوب هیات فوتبال جم که کارنامه ای موفق در حمایت از تیم های ورزشی و برگزاری لیگ برتر فوتبال دارد چه بوده است؟!

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر البته در حوزه تکالیف و اختیارات ورزشی به ویژه توسعه زیرساخت های ورزشی جم هم کارنامه ای ناموفق ارائه کرده و عموما پروژه های ورزشی در جم با تخصیص اعتبار توسط فرماندار یا از طریق کمک های شهرداری و پیگیری نماینده مجلس در پروژه های نفتی اجرایی شده است.

یقینا جم، کارت عابر بانک مدیر کل ورزش و جوانان نیست که هرگاه عشقش کشید پول تیم هایش را بلوکه کند و هر وقت خوشش نیامد با رفتار غیر قانونی و بی احترامی محض به مردم و مسئولان، نیروهای توانمند جم را حذف کند!

هم استاندار بوشهر و هم فرماندار جم باید تا دیر نشده جلوی رفتارهای ناامن کننده و تفرقه آمیز مدیر کل ورزش و جوانان استان را بگیرند و اجازه ندهند فضای ورزشی پرنشاط و افتخار آفرین جم بیش از این دستخوش بازی ها و امیال سیاسی و سلیقه ای شود.

خبرهای مرتبط:

سید عباس موسوی از ریاست هیات فوتبال جم برکنار شد/ علی عبدالهی مسئول امور اجرایی هیات شد+تصویر حکم

دبیر و اعضای هیات فوتبال جم استعفا کردند+اسامی

برکناری رئیس هیات فوتبال جم و رفتاری که نباید تکرار شود

رئیس هیات فوتبال جم برکنار شد/معارفه رئیس جدید بدون حضور و اطلاع رئیس سابق در بوشهر

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.