• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
فرمانداران جم و دیر در نشست با نامزدهای انتخابات:

آماده برگزاری سالم و باشکوه انتخابات هستیم / کاندیداها و هواداران قوانین را مطالعه کنند

  • کد خبر : 11125
  • 24 بهمن 1398 - 18:40
حتما کاندیداها و هواداران، قوانین انتخابات را مطالعه و مصوبات وشورای پیشگیری از تخلفات را با جدیت اجرایی کنند تا اقدامات تبلیغاتی منطبق با قانون انجام شود.

فرماندار جم گفت: به عنوان متولیان برگزاری انتخابات، صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش آوای بوشهر؛ محمد حسینی در نشست توجیهی کاندیداهای انتخابات جنوب استان گفت: شهرستان جم آماده برگزاری انتخابات سالم و باشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: صیانت از آرای مردم وظیفه متولیان برگزاری انتخابات است و قطعا در چارچوب قانون، به وظایف خود عمل می کنیم.

حسینی تصریح کرد: حتما کاندیداها و هواداران، قوانین انتخابات را مطالعه و مصوبات وشورای پیشگیری از تخلفات را با جدیت اجرایی کنند تا اقدامات تبلیغاتی منطبق با قانون انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جم با تاکید بر لزوم اعلام زمان و مکان برنامه های عمومی کاندیداها به ستاد انتخابات گفت: محل ستادها به گونه ای انتخاب شود که مانع تردد مردم و گره های ترافیکی نباشد و موجب نارضایتی مردم و کسبه شود.

وی خواستار رعایت سکوت انتخاباتی در روز اول اسفندماه شد و اظهار امیدواری کرد دوم اسفندماه انتخاباتی پرشور و حداکثری را در سطح شهرستان شاهد باشیم.

فرماندار دیر هم در این نشست با تاکید بر لزوم قانونمداری همه کاندیداها و هواداران انتخابات افزود: اگر همه به قانون پایبند باشند هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات نخواهیم داشت.

کریم علی حسنی با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری سالم و باشکوه انتخابات در شهرستان دیر انجام شده تصریح کرد: فضای انتخابات در جنوب استان به ویژه شهرستان دیر فضایی رقابتی و توام با امنیت و آرامش است و انتظار داریم این روند تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد.

وی بر لزوم پرهیز از ایجاد تنش و تخریب در رقابت های انتخاباتی تاکید کرد و گفت: هم کاندیداها و هم هواداران باید نهایت دقت را داشته باشند تا خدای ناکرده رفتارهای تخریبی و خلاف شان نظام جمهوری اسلامی در انتخابات انجام نشود.

علی حسنی اخلاق مداری را لازمه برگزاری انتخابات سالم و پرشور دانست و خاطر نشان کرد: هواداران و اعضای ستادها در مورد بایدها و نبایدهای تبلیغاتی توجیه شوند و مر قانون انتخابات، ملاک عمل همه باشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دیر با تاکید بر لزوم رعایت فاصله در برپایی ستادهای انتخابات برای پرهیز از تنش های ناخواسته افزود: کاندیداها لازم است نمایندگان شان در شعب اخذ رای را توجیه کنند و از افرادی استفاده کنند که هم به قانون مسلط باشند و هم بتوانند در آرامش شعب یاریگر دست اندرکاران باشند.

گفتنی است تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی از پنج شنبه ۲۴ بهمن آغاز و تا چهارشنبه ۳۰ بهمن ادامه دارد. یکم اسفندماه ماه سکوت انتخاباتی و جمعه دوم اسفندماه، رای گیری برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.