• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
با پیگیری نماینده جنوب استان بوشهر؛

ابلاغ ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل بزرگراه بوشهر – دیر

  • کد خبر : 9612
  • 19 مرداد 1398 - 20:20
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت:با پیگری نماینده جنوب استان بوشهر، ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل بزرگراه بوشهر – دیر ابلاغ شده که در صورت تخصیص اعتبار، این طرح تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

آوای بوشهر؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت:با پیگری نماینده جنوب استان بوشهر، ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل بزرگراه بوشهر – دیر ابلاغ شده که در صورت تخصیص اعتبار، این طرح تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آوای بوشهر، فرزاد رستمی بیان کرد: با پیگیری‌های نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه، نماینده دشتی و تنگستان و استاندار بوشهر، ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه بوشهر – دیر برای سال ۹۸ – ۹۹ ابلاغ شده که به محض تخصیص اعتبار عملیات اجرایی در قطعات ۱۰ تا ۱۳  شروع می‌شود.

وی افزود: همچنین از ۵۶ میلیارد تومانی که برای تکمیل این طرح در تعهد وزارت نفت بود ۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافته که در صورت تخصیص بقیه اعتبار و ۸۰ میلیارد تومان ابلاغی دولت این طرح تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: بزرگراه بوشهر – دیر از سمت دیر به روستای جبرانی هم با کمک شرکت متانول کاوه تکمیل می‌شود که زیرسازی مسیر توسط راه و شهرسازی و آسفالت آن توسط راهداری صورت می‌گیرد و با تکمیل این مسیر و ورودی شهر دیلم تمام ورودی شهر‌های استان بوشهر چهار خطه می‌شود.

وی ادامه داد: جاده سه راهی چاه تلخ تا ورودی دلوار از محل اعتبارات استانی و با مشارکت اداره کل راهداری، بهسازی راه دلوار به سمت جنوب با ۱۵ کیلومتر شانه سازی توسط اداره کل راه و شهرسازی و شانه‌سازی مسیر فعلی بوشهر – دیر توسط اداره کل راهداری صورت می‌گیرد.

رستمی از موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه با تکمیل قطعه ۱۰ راه آهن بوشهر- شیراز و قول تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار آن خبرداد و افزود: در کنار تخصیص این اعتبار، ۹۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به این طرح اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به تکمیل و افتتاح چندین طرح در هفته دولت خاطرنشان کرد: بهسازی محور‌ها و ارتقا ۲۵ کیلومتر راه اصلی با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان، تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن مهر، رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان، افتتاح کتابخانه بهمنی بوشهر، دو چمن مصنوعی در بافت فرسوده شهر خورموج و اهرم و ایجاد یک پارک و ایستگاه سلامت درخورموج وخانه بهداشت رایانی از طرح‌های آماده افتتاح است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.