• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

احتمال کسر ۶ امتیاز از پارس جنوبی جم؛ شایعه یا واقعیت+اسناد

  • کد خبر : 11886
  • 12 اردیبهشت 1399 - 20:59
در صورتی که ظرف مدت 10 روز پس از قطعیت رای، باشگاه نسبت به اجرای حکم اقدام نکند، به پرداخت 3 میلیون تومان جریمه در حق فدراسیون و ممنوعیت از ثبت بازیکنان جدید برای دو دوره کامل و متوالی محکوم می شود.

آوای بوشهر؛ مدیر مجموعه ورزشی و رفاهی هتل یزدان تهران به تازگی در مصاحبه با رسانه ها، با اشاره به شکایتش در آذرماه ۹۸ از باشگاه پارس جنوبی جم، مدعی شده در صورت ادامه فعالیت لیگ، پارس جم به دلیل بدهی یک میلیاردی به هتل یزدان، با کسر ۶ امتیاز و بسته شدن دو پنجره نقل و انتقال محکوم خواهد شد.

بررسی های آوای بوشهر نشان می دهد موضوع شکایت و صدور رای در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال صحت دارد و خطر کسر امتیاز و مجازات های دیگر برای پارس جم بسیار جدی است.

طبق اسناد منتشر شده؛ طی حکمی که در تاریخ ۵ بهمن ماه ۹۸ از سوی کمیته تعیین وضعیت صادر شده، باشگاه پارس جنوبی، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان بابت اصل بدهی و مبلغ ۲۶ میلیون تومان هم بابت هزینه دادرسی به هتل یزدان محکوم شده است.

طبق اعلام کمیته تعیین وضعیت باشگاه پارس جنوبی متعهد شده بوده تا شهریور ماه ۹۸، بدهی خود را به هتل یزدان پرداخت کندو طی سه مرحله در تاریخ های ۲۶ اسفند ۹۶، ۱۶ اسفند ۹۷ و ۲۶ مرداد ۹۸ بدهی خود به هتل یزدان را تایید کرده است.

در این حکم همچنین آمده است:در صورت عدم پرداخت بدهی در مهلت مقرر، مجازات یا مجازت های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل و انتقال و تعیین وضعیت بازیکنان برای باشگاه پارس جنوبی اعمال می شود.

در بخش اجرایی رای هم آمده؛ در صورتی که ظرف مدت ۱۰ روز پس از قطعیت رای، باشگاه نسبت به اجرای حکم اقدام نکند در اجرای بند ۴ ماده ۱۳ آیین نامه نقل و انتقالات، به پرداخت ۳ میلیون تومان جریمه در حق فدراسیون و ممنوعیت از ثبت بازیکنان جدید برای دو دوره کامل و متوالی ثبت نقل و انتقالات محکوم می شود.

تصاویر رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال:

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.