• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت برق در جم/ پیشرفت ۲۰ درصدی پلی کلینیک تامین اجتماعی/ ۲ میلیارد تومان تسهیلات ارزان پرداخت شد/ خط انتقال سد باغان ۱۵ درصد پیشرفت دارد

  • کد خبر : 5142
  • 13 تیر 1397 - 20:39
فرماندار جم با اشاره به مشکلات برق و آب در این شهرستان بیان کرد: احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت برق در جم در دستور کار است و پروژه آبرسانی جم در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته و برخی بخش های پروژه که پیشرفت صفر درصدی داشت امروز به بالغ بر ۶۰ درصد رسیده است و همچنین خط انتقال سد باغان ۱۵ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش خبرنگار آوای بوشهر، محمد حسینی در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر با موضوع توسعه شهرستان جم اظهار داشت: بزرگترین چالش شهرستان جم موضوع آب است و تکمیل پروژه های مهم آبی شهرستان در دستور کار است.

وی افزود: استاندار بوشهر توجه ویژه ای به توسعه متوازن شهرستان ها دارد و طی سال ۹۶ به طور میانگین هر ۷۰ روز و در سال جاری تاکنون هر ۲۵ روز به جم سفر کرده است.

فرماندار شهرستان جم تصریح کرد: پروژه آبرسانی جم در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته و برخی بخش های پروژه که پیشرفت صفر درصدی داشت امروز به بالغ بر ۶۰ درصد رسیده است.

حسینی اضافه کرد: هم اکنون پست برق آبرسانی ۲۳ درصد و خط انتقال برق رسانی ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی است و ساختمان فیزیکی آب‌شیرین کن با پیشرفت ۳۰ درصد در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال و سایت های پمپاژ آب پروژه آبرسانی جم هم ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و  پروژه خط انتقال سد باغان با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان آغاز شد و امروز ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد حسینی با بیان اینکه برای حذف بحران آب جم نیاز به تکمیل سریع این دو پروژه بزرگ آبی داریم یاد آور شد: در راستای تامین سلامت مردم و ارایه آب با کیفیت، آب شرب بهداشتی در شهر جم و روستاها تفکیک می شود که این طرح در شهر جم اجرا شده و در روستاهای بخش مرکزی هم در مرحله اجراست.

فرماندار جم اظهار داشت: اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان در راستای اعطای تسهیلات ارزان برای ایجاد اشتغال برای شهرستان جم در نظر گرفته شد که تاکنون ۲ میلیارد تومان تسهیلات توسط متقاضیان کارآفرینی دریافت شده و ۵ میلیارد تومان پرونده به بانک برای طی روند پرداخت تسهیلات ارسال شده است.

 

رئیس شورای اداری شهرستان جم بیان کرد: در راستای رفع دغدغه های تامین برق شهرستان با توجه به رشد شدید جمعیت، احداث پست برق جدید ۱۳۲ کیلوولت برق در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون در مراحل نهایی واگذاری زمین است.

وی تاکید کرد: پلی کلینیک تامین اجتماعی جم به عنوان یکی از دغدغه های مردم، در حال احداث است و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار جم بیان کرد: بهسازی جاده جم فیروز آباد با نگاه ویژه استاندار و پیگیری نماینده مجلس با اعتبار ۵۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت در مسیر مناقصه قرار گرفت.

حسینی با بیان اینکه پروژه راه ریز دژگاه در مسیر خوبی قرار گرفته و هم اعتبارات نفت و هم اعتبارات ملی به این پروژه تزریق می شود افزود: ۱۰ کیلومتر از این پروژه در حوزه فارس است که ۵ کیلومتر اجرا شده و پنج کیلومتر در دست اجراست.

نماینده ی عالی دولت در شهرستان جم تصریح کرد: یکی از دغدغه های مهم شهرستان جم تامین مالی تیم پارس جنوبی جم است . در این زمینه استاندار بوشهر حمایت ها و دستورات ویژه ای داشت و امیدواریم هواداران تیم شاهد درخشش بدون دغدغه ی این تیم محبوب در سطح کشور باشند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5142

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.