• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11
فرماندار جم در نشست با مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز:

اختیارات شرکت های منطقه در مسئولیت های اجتماعی افزایش یابد/ لزوم آماده سازی ورزشگاه تختی جم

  • کد خبر : 9282
  • 18 تیر 1398 - 15:41
فرماندار جم در دیدار با مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: تیم پارس جم نیاز به حمایت جدی وزارت نفت دارد و انتظار داریم در زمینه آماده سازی ورزشگاه جم برای فصل جدید لیگ برتر اهتمام جدی صورت گیرد.

فرماندار جم در دیدار با مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: تیم پارس جم نیاز به حمایت جدی وزارت نفت دارد و انتظار داریم در زمینه آماده سازی ورزشگاه جم برای فصل جدید لیگ برتر اهتمام جدی صورت گیرد.
به گزارش آوای بوشهر؛ محمد حسینی در این نشست که با حضور الماسی نماینده مردم در مجلس انجام شد با بیان اینکه جم سالها میزبان شایسته نفت و گاز و پتروشیمی است افزود: جم جمعیت بزرگی از کارکنان و خانواده های وزارت نفت است و همزیسیتی مسالمت آمیزی میان مردم و صنعت وجود داشته و دارد.
حسینی تصریح کرد: حضور صنعت در شهرستان جم سوای منافعی که به همراه داشته آسیب های زیادی هم به بار آورده که طی سال های گذشته با نگاه ویژه وزیر نفت به مسئولیت های اجتماعی گام هایی برای کاهش آسیب ها برداشته شده که نیاز است این مسیر با جدیت بیشتر دنبال شود.
وی بحران آب، برق، فضای آموزشی و معضلات زیست محیطی را از تبعات حضور صنعت در این منطقه برشمرد و خاطر نشان کرد: باید همه دستگاه های دولتی و شرکت های تابعه وزارت نفت در خصوص رفع بحران های پیش آمده همگام و همدل باشند.
فرماندار جم تیم پارس جنوبی جم را عامل نشاط و شادابی مردم دانست و اظهار داشت: این تیم توانسته امید و نشاط اجتماعی را در جامعه افزایش دهد و لازم است حمایت های جدی تری از این تیم انجام شود.
وی خواستار تاکید مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران برای اقدام جدی و سریع شرکت های منطقه در رفع مشکلات ورزشگاه تختی جم شد و افزود: طبق دستورالعمل های صادره برای فصل جدید لیگ برتر، لازم است ورزشگاه به دوربین های مداربسته، صندلی تماشاگر، گیت الکترونیکی فروش بلیط و بلیط فروشی اینترنتی مجهز شود که امیدواریم در این خصوص دستورات لازم صادر شود.
محمد حسینی اختیارات شرکت های گازی منطقه چون فجر جم و پارس جنوبی در حوزه مسئولیت های اجتماعی را ناکافی دانست و تصریح کرد: انتظار است در راستای افزایش تعاملات اجتماعی، اختیارات بیشتری به شرکت های منطقه برای همکاری با مناطق پیرامون داده شود.
فرماندار جم همچنین بر ضرورت تکمیل پروژه آبرسانی سیراف به جم تاکید کرد و گفت: شرایط آب جم بسیار بحرانی است و عدم تکمیل پروژه آبرسانی جم می تواند همه ساکنان جم را با بحران جدی مواجه سازد.
وی اضافه کرد: هم اکنون بخشی از آبرسانی به شهرک های نفت و گاز و پتروشیمی از طریق تانکرها تامین می شود که علاوه بر هزینه های سنگین سالیانه، مخاطراتی را نیز در پی دارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.