• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

ارائه خدمات گردشگری در استان پیگیرد قانونی دارد

  • کد خبر : 11368
  • 23 اسفند 1398 - 15:05
راستای پیشگیری از ویروس کرونا ارائه خدمات گردشگری به مسافران ممنوع است و هر گونه خدمات گردشگری به مسافران پیگیرد قانونی دارد.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از تعطیلی خدمات گردشگری در این استان خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا هرگونه ارائه خدمات گردشگری به مسافران پیگیرد قانونی دارد.

به گزارش «آوای بوشهر»؛ محمدحسین ارسطوزاده در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نقش مهم پرهیز از سفر و تجمعات در جلوگیری از انتشار این ویروس اظهار داشت: در این راستا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بوشهر تمامی آیین‌های نوروزی در این استان لغو شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از ممنوعیت مسافرت به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد:
در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا فعالیت تمام اقامتگاه‌ها و خدمات گردشگری اعم از دریایی و دیگر عرصه‌ها در استان تعطیل شده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان از تخلفات تاسیسات گردشگری با متخلفان به شدن برخورد می‌شود.

ارسطوزاده با بیان اینکه با تهدید کنندگان سلامت مردم هیچ مماشاتی نداریم گفت: در این راستا تاکنون گزارشات متعددی ارائه و تاکنون ۱۹ خانه مسافری (مبله) غیرمجاز در سطح استان پلمب شده است.

وی، با بیان اینکه هرگونه پذیرش مسافر در خانه‌های استیجاری، مسافر و اقامتگاه‌ها پیگرد قضایی دارد افزود:در راستای پیشگیری از ویروس کرونا  ارائه خدمات گردشگری به مسافران ممنوع است و هر گونه خدمات گردشگری به مسافران پیگیرد قانونی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر با تاکید بر عدم سفر هموطنان در شرایط اضطراری کنونی گفت: از هموطنان تقاضا می‌شود به توصیه‌های وزارت بهداشت توجه و تا مهار نشدن این بیماری خطرناک از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

وی با اشاره به مهمان‌نوازی مردم  استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر همواره میزبان خوبی برای هموطنان بوده‌اند و گواه این مدعا سفر همه ساله میلیون‌ها گردشگر به این استان می‌باشد ولی در شرایط خاص کنونی برای حفظ سلامت و آرامش جامعه صلاح در خانه ماندن است و قطعا با تهدید کنندگان سلامت و آرامش جامعه بدون مماشات برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت./خلیج فارس

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.