• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

از اجرای مصوبه منع تیم داری تا بی اعتنایی به آلایندگی فلرها!

  • کد خبر : 5676
  • 12 شهریور 1397 - 11:08

یزدان شهید زاده: چند بار قرار است به دیوار بخوریم و در پی اهمال و کم کاری مسئولین لنگ بمانیم تا بوشهر ثروتمند کاسه ی گدایی بدست گیرد؟! استان بوشهر از نظر منابع زمینی و دریایی اگر ثروتمندترین استان کشور نباشد دومین هست ، چرا این همه خواب زده ؟  دیروز شاهین و ایرانجوان را […]

یزدان شهید زاده: چند بار قرار است به دیوار بخوریم و در پی اهمال و کم کاری مسئولین لنگ بمانیم تا بوشهر ثروتمند کاسه ی گدایی بدست گیرد؟! استان بوشهر از نظر منابع زمینی و دریایی اگر ثروتمندترین استان کشور نباشد دومین هست ، چرا این همه خواب زده ؟

 دیروز شاهین و ایرانجوان را نگون بخت کردند و امروز نیز نوبت به سیاه بخت کردن پارس جنوبی جم رسیده است.
اگر منهای این همه نفت و گاز، معدن و پتروشیمی و …تنها سهم بوشهر از نقشه پنهاور ایران ۶۲۵ کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس باشد الان باید قدیمی ترین بندر آزاد ایران بوشهر باشد و گمرک بوشهر باید برای آبادانی شهربوشهر هم رونقی داشته باشد و در میان این همه صنعت باید صنعتی ترین دانشگاه کشور را در این خاک غریب تاسیس شده باشد. مردم بوشهر را به مثابه فرزندان طلاقی می بینم که در میان زد خورد و بی مسئولیتی مسئولینش فردا باید هزار آسیب دیگر نیز به جان بخرد.
در میان این همه استخراج و تولید از ته دریا تا عمق زمین از میان حداقل ۱۵۰ حلقه چاه فعالی که روزانه نزدیک به ۲۵ میلیون متر مکعب گاز از زمین استخراج می کنند ،منهای آن همه میلیون ها بشکه میعانات گازی و اسکله های پتروشیمی که تن تن و کانتینر کانتیر صادارت میکنند نمی شود بودجه یک تیم ورزشی را تامین کرد؟
می شود، فقط با فروش ضایعات آهن این منطقه صنعتی می توان یک تیم مدعی قهرمانی را روانه لیگ برتر فوتبال ایران کرد! البته اگر مدیری پیدا شود که نه برای نام و نه برای سیاسی کاری فقط برای این مردم و برای این کشور دغدغه داشته باشد.
اگر قرار است مشاجره و مناظره ایی بین نماینده مجلس و مدیرعامل منطقه ویژه باشد بگذارند سر همان میز کذایی باشد نه تنها دلخوشی مردم ! سرکار خانم دکتر الماسی و آقای یوسفی تیم فوتبال پارس جنوبی دلخوشی مردم این استان هست، توپ پینگ پنگ نیست که بهم پاسکاری می کنید!
نمی دانم چرا تا بحث کمک به تیم فوتبال پارس جنوبی به میان می آید، قانون مصوب مجلس در عدم تیمداری داری وزارت نفت از تریبون مدیران نفتی به گوش می رسد، اگر قرار باشد وزارت نفت مطابق قانون رفتار کند، قوانین مهم تری نیز وجود داشته که که وزارت نفت از زیر بار انجامش شانه خالی کرده، آلودگی وحشت افزای زیست محیطی در جنوب استان بوشهر عدم توجه به مسئولیت های اجتماعی (csr)،  زندگی را برای مردمی که در زادگاهشان آرزوهایی داشته اند سخت کرده است.
جناب آقای استاندار، ریاست محترم شورای تامین استان بوشهر، یقین بدانید اگر طرفداران متعصب این تیم روزی احساس کنند، سرمایه ایی و حمایتی پشت تیم شان نیست در مقابل نفت و گاز خواهند ایستاد، با همه ی این اوصاف مردم تحمل کرده اند و چشم امید به بهبود عملکرد مسئولین دوخته اند، باید کاری کرد، قبل از آنکه باری دیگر سرمایه ایی را از دست بدهیم./آوای بوشهر
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.