• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مهم در یکسال گذشته تا ۵ سال متوالی مدیر و دستگاه برتر شدن

  • کد خبر : 5682
  • 13 شهریور 1397 - 11:40

به گزارش آوای بوشهر، اداره گاز شهرستان جم با انجام صدها پروژه عملیاتی، توسعه ای، خدمات رسانی در زمره ادارات نمونه، کارآمد و برتر شهرستان جم قرار گرفته است. بی شک خدمات رسانی سریع و مطلوب و همچنین توسعه زیرساختی گازرسانی در شهرستان جم بر هیچ کسی پوشیده نیست و مردم جم این موضوع را […]

به گزارش آوای بوشهر، اداره گاز شهرستان جم با انجام صدها پروژه عملیاتی، توسعه ای، خدمات رسانی در زمره ادارات نمونه، کارآمد و برتر شهرستان جم قرار گرفته است. بی شک خدمات رسانی سریع و مطلوب و همچنین توسعه زیرساختی گازرسانی در شهرستان جم بر هیچ کسی پوشیده نیست و مردم جم این موضوع را به عینه شاهد و بر آن صحه می گذارند. برخورداری ۱۰۰ درصدی و ۹۹ درصدی شهرها و روستای های شهرستان جم از نعمت گاز یکی از موفقیت های بزرگ این اداره بوده است.

اداره گاز جم در هفته دولت ۹۷ سه پروژه مهم اجرای خط تقویتی شهر انارستان و ریز بین ایستگاه گاز گندمزار و ریز در راستای پدافند غیر عامل، اجرای ۲۱۵۰۰ متر توسعه شبکه در سطح شهرستان جم و اجرای ۷۵۰ فقره علمک در سطح شهرستان جم افتتاح کرد.

البته این اداره منتظر هفته دولت ۹۷ نماند و سه پروژه مهم عملیات اجرایی ساختمان اداری گاز ریز و عملیات اجرایی ساختمان اداره گاز انارستان و تامین خوراک تامین خوراک نیروگاه برق تشان شروع کرد.

ساختمان اداری گاز ریز و اداره گاز انارستان

شاید بتوان گفت آغاز عملیات این پروژه با ظرفیت ۱۰۰ هزار متر مکعب تامین خوراک این نیروگاه نقش اساسی در راستای پایداری تولید برق شهرستان داشت که به زودی با رفع برخی دیفکت ها مانند لکه گیری رنگ مکانیکال و استراکچر افتتاح خواهد شد.

اشتراک پذیری و نصب ۱۹۶۶ مورد کنتور و رگولاتور، اجرا و گازرسانی به محله چم خان روستای گچو خرزره و گازرسانی به روستای سرچشمه نیز در سال ۹۶ از جمله اقدامات توسعه این اداره در شهرستان جم به شمار می رود. این اداره در طول یکسال گذشته حدود پنجاه و هشت میلیارد ریال پروژه اجرا و به بهره برداری رسانده است.

گازرسانی به روستای سرچشمه

همه روستاهای بالای ٢٠ خانوار جم از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

گازرسانی به روستای کوهچر

نتیجه تصویری برای گازرسانی به روستای سرچشمه جم

اجرای طرح چاپ و ارائه آنی قبوض گاز در جم به عنوان سومین استان کشور، اعطای قریب به ۵۰۰ فقره وام لوله کشی داخل منازل (با اینکه از ماموریت های شرکت نیست و تنها در استان بوشهر) به قشر ضعیف جامعه و نصب دستگاه Cashless ATM در اداره گاز شهرستان جم جهت ارائه کلیه خدمات غیر نقدی از قبیل انتقال وجه،پرداخت قبوض،مانده گیری،خرید شارژ و … سه اقدام مهم این اداره در حوزه خدمات رسانی مطلوب و سریع به شهروندان به شمار می رود.

چاپ و ارائه آنی قبوض گاز در جم

نصب دستگاه Cashless ATM در اداره گاز شهرستان جم

اداره گاز جم در میان ادارات خدمات رسان شهرستان جم جز محدود ادارتی است که یا درایت مدیریت این اداره همه خدماتش را با هزینه خود اداره انجام می دهد. اگر دیگر ادارات خدماتی شهرستان  برای انجام وظایف ذاتی خودشان از قبیل عملیات حفر، خاک ریزی، تامین لوله و ملزومات توسعه ای بر گردن شهرداری ها و دهیاری ها می اندازند اما اداره گاز جم این اقدامات را خودش انجام می دهد.

همچنین به عنوان تنها اداره خدماتی است که در راستای کیفیت بخشی به پروژه قبل از اجرا خدمات زیر بنایی را اجرا نموده است که این دو موضوع باعث شده تا شهرداری های جم و بسیاری از دهیاری ها از جمله بهارستان، قائدی، بابا مبارکی و … از این اداره به صورت رسمی تقدیر کنند.

به ثمر نشستن این اقدامات ارزشمند و مهم در شهرستان جم  نشان می دهد که ۵ سال متوالی از ۹۲ تا ۹۷ مدیر نمونه یا دستگاه برتر شدن در جشنواره شهید رجایی به همین راحتی، بدون مطالعه و دور از واقعیت نبوده است.

حتی این اقدامات مهم از چشم نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و همچنین امام جمعه جم دورنماند و از حسین اندام به عنوان مدیرنمونه شهرستان جم در نمازجمعه این شهرستان تقدیر شد.

صرف نظر از پاره ای افتخارات شهرستانی، انتخاب به عنوان رئیس ناحیه برتر HSE در استان بوشهر، انتخاب به عنوان نفرات برتر شرکت ملی گاز در آموزش مجازی بهار ۹۷ شرکت ملی گاز ایران، کسب رتبه سطح یک صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع، از افتخارات استانی و کشوری این اداره و مدیریت آن به شمار می رود.

   

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.