• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10
بیانیه مسئول دبیرخانه روز جم:

از اینکه روزهایی خوب برای مردم رقم خورد خوشحالم/ تقدیر از مردم و همراهان

  • کد خبر : 8067
  • 28 اسفند 1397 - 13:35
نکوداشت روز جم بهانه ایست برای بودن و ماندن و شدن … و نهمین نکوداشت با همه تلخی و شیرینی هایش گذاشت … با همه بی مهری هایی که شد… با همه حضورهای پرشوری که دلگرممان کرد…

آوای بوشهر؛ علی دانشمند، مسئول دبیر خانه روز جم بعد از اتمام برگزاری ویژه برنامه های نهمین همایش روز جم بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش آوای بوشهر متن بیانیه به شرح زیر است:

بیانیه ای در خصوص شادی هر نوجوانی؛ شادی ما، جملگی است

شکر ایزد که سالی دیگر و نکوداشتی دیگر را، به نام جم و برای جم، شاهد بودیم.
نکوداشت روز جم بهانه ایست برای بودن و ماندن و شدن … و نهمین نکوداشت با همه تلخی و شیرینی هایش گذاشت … با همه بی مهری هایی که شد… با همه حضورهای پرشوری که دلگرممان کرد…
از صمیم قلب، خوشحالم که سبب ساز شادی مردم بودیم و به خود می بالم که ۱۲ هزار نفر از نزدیک و مستقیم برنامه های روز جم را دیدند.
نهمین نکوداشت روز جم با ۱۰ ویژه برنامه جذاب به پایان آمد. مجموعه همکارانم در دبیرخانه دائمی روز جم تلاشی سخت و شبانه روزی داشتند تا نهمین نکوداشت روز جم در اذهان ماندگار شود و امیدوارم ذره ای از آنچه شهروندان عزیز جم لایقش هستند را توانسته باشیم انجام دهیم.
قطعا بسته برنامه های نهمین نکوداشت روز جم و شیوه های برگزاری، بدون نقص نبوده اما تلاش کردیم با بضاعت موجود، بهترین عملکرد را داشته باشیم و قطعا از نگاه و دیدگاه مردم و نخبگان برای بهتر شدن برنامه ها بهره خواهیم برد.
عزیزانی در طی این مدت در بخش های مختلف با دبیرخانه همراهی و همکاری کردند که قطعا زبان از وصف تلاش شان عاجز است. از خداوند برای شان، روزهایی شاد و آباد آرزو دارم.
قدردانی ویژه خودم را از مردم عزیز شهرستانم ابراز می دارم همانان که در تمام نامهربانی ها، پشتوانه من و همکارانم در تداوم مسیر بودند و با حضور پر شورشان، روز جم را متفاوت ساختند.
سپاسی بی منتها از مجموعه شورای شهر و شهرداری جم که به دبیرخانه نکوداشت روز جم با جسارتی مثال زدنی، اعتماد کردند و در سختی ها، ستبر، چون کوه، یاریگرمان بودند.
از فرماندار گرانقدر شهرستان، معاون سیاسی اجتماعی عزیز و همگام فرمانداری، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان، شورا و شهرداری های ریز و انارستان، فرماندهی انتظامی شهرستان، مدیران شرکت های مجتمع گاز پارس جنوبی، پالایش گاز فجر جم، مجتمع مسکونی پارس، نار و کنگان، شهرک پردیس، ستاد بهداشت و درمان نفت استان، مدیران اتاق اصناف، گاز و راهداری صمیمانه سپاسگزام که در این مدت از هیچ کمکی برای برگزاری مطلوب برنامه ها دریغ نکردند و همچنان به نگاه همدلانه شان نیازمندیم.
با تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز و بهار طبیعت، سال ۹۸ را سالی سرشار از موفقیت، مهربانی و شادی برای اهالی دیار زیبایی ها “جم” آرزومندم.

علی دانشمند
مسئول دبیرخانه دائمی نهمین نکوداشت روز جم

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.