• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13
واکنش ستاد شیخ موسی احمدی به ماجرای مشارکتش در فساد

از منتشرکنندگان شکایت می کنیم!/شیخ موسی احمدی با موضوع نامه ارتباط نداشته+فیلم

  • کد خبر : 11156
  • 25 بهمن 1398 - 13:21
احمد توکلی در نامه‌ای به حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، طی گزارشی هشت صفحه ای، توضیح داده که محمد علی تفکر «فاسد و مفسد» است و پس از تاسیس یک شرکت اقتصادی، ۱۱ نماینده ادوار مجلس را شریک کرده و به هر یک دو درصد سهم داده است.

۱۰ دی ماه ۹۸، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، از شراکت ۱۱ نماینده پیشین مجلس با محمدعلی تفکر، مدیر «فاسد» موسسه مالی و اعتباری فرشتگان، خبر داده بود.

به گزارش آوای بوشهر؛ احمد توکلی در نامه‌ای به حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، طی گزارشی هشت صفحه ای، توضیح داده که محمد علی تفکر  «فاسد و مفسد» است و پس از تاسیس یک شرکت اقتصادی، ۱۱ نماینده ادوار مجلس را شریک کرده و به هر یک دو درصد سهم داده است.

توکلی در پانوشت این گزارش، اسامی ۱۱ نماینده پیشین مجلس را ذکر کرده و نوشته: عطاءالله حکیمی رودبار (نماینده رودبار در مجالس هفتم و نهم)، منصور آرامی (نماینده بندرعباس در مجلس نهم)، مهناز بهمنی ( نماینده سراب در مجلس نهم)، هادی قوامی (نماینده اسفراین در مجالس هشتم، نهم و دهم)، غلام‌محمد زارعی (نماینده کهکیلویه و بویر احمد در مجالس نهم و دهم)، سعید زمانیان دهکردی (نماینده شهرکرد در مجلس نهم)، رحمت‌الله نوروزی (نماینده علی‌آباد در مجلس نهم)، نبی‌الله احمدی (نماینده داراب در نهم)، عمران علیمحمدی (نماینده ایلام در مجلس نهم)، شهلا میرگلوی بیات (نماینده ساوه در مجلس نهم) و موسی احمدی (نماینده عسلویه در مجلس نهم) در این شرکت‌ها سهامدار بوده‌اند.

با گذشت بیش از یک ماه از انتشار این خبر، نماینده جنوب استان در مجلس نهم هیچ واکنشی به موضوع نداشت و این گمانه زنی را تقویت کرد که موضوع مطرح شده توسط احمد توکلی صحت دارد.

به تازگی و با آغاز تبلیغات انتخاباتی، عباس تبرکی رئیس ستاد مرکزی شیخ موسی احمدی در ویدئویی بدون اینکه اصل نامه احمد توکلی را زیر سوال ببرد اعلام کرده: “دکتر احمدی هیچگونه ارتباط حقیقی، حقوقی و مالی با موسسه مالی و اعتباری فرشتگان، موضوع نامه احمد توکلی، نداشته و قطعا حق قانونی دکتر احمدی برای پیگیری انتشار دهندگان محفوظ است”

[aparat id=”efNtI” width=”600″]

صحبت های تبرکی نشان می دهد نماینده مجلس نهم به جای اینکه مدعی احمد توکلی به دلیل افشای این فساد میلیاردی باشد قصد دارد علیه رسانه ها اعلام شکایت کند!

احمد توکلی یکی مدیر عامل دیده بان شفافیت و عدالت جمهوری اسلامی است که با حکم رهبر معظم انقلاب، هم اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی در دوران نمایندگی مجلس، رئیس مرکز پژوهش های مجلس بوده است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا رو شکر اوضاع بر خلاف میل شماست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.