• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10
مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جم

از هواداران خواستم به دیدار رییس جمهور بروند

  • کد خبر : 7806
  • 24 اسفند 1397 - 0:21
مهدی تارتار با اشاره به سفر رییس جمهور به استان بوشهر ابراز کرد: از هواداران خواستم به دیدار رییس جمهور بروند و از وی درخواست کنند تا به تیم پارس جنوبی جم کمک کنند. امیدوار هستم رییس جمهور نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشد.

به گزارش آوای بوشهر، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با ماشین‌سازی گفت:  بازی فردا برای ما بسیار مهم است و ارزش یک امتیازی آن، بیشتر از ۳ امتیاز است و چون فاصله امتیازی تیم‌های رده ششم جدول به بعد نزدیک شده هر طور شده باید فاتح مسابقه فردا باشیم.

 تارتار افزود: ماشین‌سازی تیم مرموزی است که در ضد حملات و ضربات ایستگاهی می‌تواند ما را دچار مشکل کند؛ تمرینات خوبی انجام دادیم و روی نقاط ضعف و قوت شاگردان مهاجری کار کردیم که امیدوار هستیم در مسابقه فردا با ارائه بازی جانانه و هدفمند به پیروزی برسیم.

 وی ادامه داد: برابر ماشین‌سازی باید در زمانی که حمله می‌کنیم، مراقب باشیم چراکه در بازی فردا باید ضریب اشتباهات را پایین بیاوریم و در طول ۹۰ دقیقه با تمرکز بالا کار کنیم و عجول نباشیم زیرا این تیم همیشه به دنبال استفاده از اشتباهات تیم حریف است .

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص بازیکنان غایب تیمش گفت: محمدمهدی عسگری محروم است و محمد ستاری آسیب دیده است و چند نفر دیگر مصدومیت جزئی دارند که امیدوار هستیم به بازی فردا برسند.

مهدی تارتار با اشاره به سفر رییس جمهور به استان بوشهر ابراز کرد: از هواداران خواستم به دیدار رییس جمهور بروند و از وی درخواست کنند تا به تیم ما کمک کنند. با توجه به قانون مجلس، دست مسئولان ما بسته است ولی امیدوار هستم رییس جمهور نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشد.تیم پارس جم هواداران زیادی دارد و می‌تواند در مسائل اجتماعی، فرهنگی، ورزشی برای استان بوشهر تاثیرگذار باشد.

تارتار افزود: امیدوارم که با عنایت رییس جمهوری مشکلات باشگاه حل شود و این تیم در سطح اول فوتبال بماند که البته امسال می‌ماند ولی برای فصل‌های بعد دچار مشکل خواهد شد.

وی درخصوص داوری گفت: جا دارد به آقای اصفهانیان خسته نباشید بگوییم که دیگر به‌عنوان رییس کمیته داوران فعالیت نمی‌کنند و امیدوار هستیم مشکل و معضلات حل شود و همه تیم‌ها به حق، امتیازات بگیرند.

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص داوری این دیدار گفت: خاطرات خیلی خوبی از قضاوت کرمانشاهی نداریم و از آن صدمه خوردیم ولی امیدوار هستم با توجه به تجربه‌ای که دارد، در بازی فردا سربلند از زمین بیرون بیاید.

تارتار ضمن تقدیر از مدیریت باشگاه برای رایگان بودن تماشای بازی فردا اعلام کرد: نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه داریم و می‌خواهیم هواداران مثل همیشه و حتی بیشتر از قبل ورزشگاه را پُر کنند و یار و یاور ما باشند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=7806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.