• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
واکنش سرپرست پارس جم به استعفای کمالوند:

استعفای کمالوند پذیرفته نشده، امیدوارم منصرف شود/نه هیات مدیره داریم نه مدیر عامل!

  • کد خبر : 10624
  • 24 آذر 1398 - 8:22
سرپرست تیم پارس جنوبی جم گفت: نه مدیر عامل رسمی داریم نه هیات مدیره، باشگاه هم باید به عنوان موسسه ثبت شود که نشده و سرمربی هم استعفا کرده است. امیدواریم کمالوند از استعفایش منصرف شود و اگر خواهان جدایی باشد باید فکری برای تیم کرد.

آوای بوشهر؛ سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید استفعای کمالوند از سوی سرپرست مدیرعاملی این باشگاه رد شده است.

به گزارش آوای بوشهر؛ ایوب چراغی سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره استعفای فراز کمالوند سرمربی این تیم پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: کمالوند استعفا خود را به ما اعلام کرده است. باید با او صحبت کنیم و از تصمیم قطعی او با خبر شویم. کمالوند فعلا به تهران سفر کرده است و باید با او صحبت کنم تا از قطعیت تصمیم او باخبر شوم. اگر واقعا این مربی خواهان خروج از تیم باشد، باید فکری برای تیم کرد. کار برای پارس جنوبی بسیار سخت شده است. امیدوار هستیم کمالوند از صحبتی که کرده منصرف شود. وجود او باعث می‌شود تیم ما بتواند کار را در نیم فصل دوم ادامه دهد.

چراغی در پاسخ به این سوال که قبلا هم کمالوند گفته بود از تیم خارج خواهد شد، آیا مسئولین تیم فکری به حال امروز نکرده بودند هم  گفت: تصمیم‌گیری درباره این موارد در حیطه کاری من نیست و این کار در حیطه مدیر عاملی است و در حال حاضر ما سرپرست مدیر عاملی داریم که باید فکری کند. ما نه هیئت مدیره‌ای داریم و نه مدیرعامل رسمی که از ابتدا به فکر چنین روزهایی باشند. یکی از نقاطی هم که تیم از آن ضربه خواهد خورده، نبود مدیر عامل است. به علت اینکه هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه به تازگی آمده‌اند، باید از طرف شرکت ملی نفت حکمشان زده شود چراکه مالک تیم شرکت ملی نفت است و چون باشگاه ما هنوز به عنوان یک موسسه ثبت نشده، این امر به تعلیق افتاده است. تیم پارس جنوبی چند فصل خوب را پشت سر گذاشته است و امیدوار هستیم مشکلی برایش پیش نیاید.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: مرادی سرپرست مدیر عاملی، استعفای کمالوند را نپذیرفته‌اند و اگر با این امر موافقت شود از طرف باشگاه به رسانه‌ها اعلام خواهید کرد./ایسنا

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.