• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3

اعلام آمادگی ورزشگاه تختی جم برای برگزاری جشن قهرمانی

  • کد خبر : 8771
  • 24 اردیبهشت 1398 - 22:36
آوای بوشهر؛ عصر دیروز نشستی با حضور مسئولان امینتی استان بوشهر و سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در جم برگزار ‌و درباره چگونگی برگزاری این دیدار مهم تصمیماتی اخذ شد.

رئیس هیئت فوتبال جم گفت: دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران با توجه به شرایط جدول و  تعیین تیم قهرمان هجدهمین دوره جام خلیج فارس از حساسیت بالایی برخوردار است.

محمد اسدی با اشاره  به اینکه استادیوم‌های تختی جم و نقش جهان اصفهان به عنوان ورزشگاه‌های احتمالی جشن قهرمانی انتخاب شده‌اند افزود: از مدت‌ها قبل جلسات متعددی برای برگزاری دیدار پارس جم و پرسپولیس برگزار شده ‌و عصر دیروز نیز نشستی با حضور مسئولان امینتی استان بوشهر و سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در جم برگزار ‌و درباره چگونگی برگزاری این دیدار مهم تصمیماتی اخذ شد.

اسدی با بیان اینکه ورزشگاه تختی جم برای برگزاری جشن احتمالی قهرمانی پرسپولیس آماده است تصریح کرد: تعداد دوربین‌های تصویربرداری صدا و سیما در این بازی افزایش یافته و دوربین‌های امنیتی ورزشگاه نیز برای نظارت بیشتر راه اندازی شده است.

وی در ادامه افزود: تمهیدات لازم برای افزایش باجه‌های بلیت‌فروشی، آب آشامیدنی، استقرار بوفه و راه‌های ورود و خروج ورزشگاه تختی جم اتخاد شده است.

رئیس هیئت فوتبال جم با بیان اینکه پارکینگ‌هایی برای استقرار خودرو تماشاگران مهیا شده است تاکید کرد: با همکاری شهرداری جم چند پارکینگ روباز در اطراف ورزشگاه تختی آمده شده ‌و شهروندان جمی در صورت ممکن با وسایل نقلیه شخصی به ورزشگاه مراجعه نکنند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

محمد اسدی در خصوص نحوه فروش بلیت در این بازی خاطر نشان کرد: بلیت‌فروشی روز بازی و در تاریخ پنج شنبه ۲۶ اریبهشت ماه به‌صورت حضوری و در باجه‌های ورزشگاه تختی جم انجام می‌شود که ساعت دقیق آن در نشست قبل از بازی تصمیم‌گیری می‌شود و قیمت بلیط تماشای دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران نیز امروز مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.