• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
در اولین روز از هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی ۲۸ میلیارد تومان پروژه در عسلویه و جم

  • کد خبر : 9702
  • 02 شهریور 1398 - 22:11
در اولین روز از هفته دولت 98، 28 میلیارد و 350 میلیون تومان پروژه در شهرستان های جم و عسلویه کلنگ زنی و افتتاح شد.

آوای بوشهر؛ در اولین روز از هفته دولت ۹۸، ۲۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پروژه در شهرستان های جم و عسلویه کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ در اولین روز هفته دولت و با حضور استاندار و نماینده مجلس، ۷ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان در عسلویه افتتاح شد و در شهرستان جم نیز با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی، ۳ پروژه عمرانی با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

افتتاح ۲۶ میلیارد تومان پروژه در اولین روز هفته دولت در عسلویهپ

در اولین روز از هفته دولت و با حضور استاندار بوشهر و نماینده مردم کنگان، دیر و جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی،  پروژه خط انتقال برق ۱۳۲ کیلوولت «عسلویه۴» با اعتبار۱۳ میلیارد تومان، پروژه های عمران شهری شهرداری چاه مبارک با اعتبار ۶ میلیارد تومان، اینترنت پرسرعت ۴G روستای بندو بااعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، بلوار روستای زبار به طول یک کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان، زمین ورزشی روستای بساتین با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و مدرسه استثنایی روستای بستانو با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌هایی بودند که امروز باحضور استاندار بوشهر در شهرستان عسلویه ، نیز افتتاح شد.

کلنگ زنی و افتتاح ۳ پروژه به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان در اولین روز هفته دولت در جم

در اولین روز از هفته دولت و با حضور مسئولان شهرستان جم، ۳ پروژه عمران شهری و روستایی با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در جم افتتاح و به بهره بداری رسید.

بهره برداری آسفالت کوچه و معابر شهری جم با اعتبار یک میلیارد تومان، بهره برداری پارک محله ای شهر جم با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و کلنگ زنی ساختمان دهیاری و سرای محله روستای حاجی آباد با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از پروژه هایی است که در اولین روز از هفته دولت در جم کلنگ زنی و افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.