• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8

افتتاح و کلنگ زنی ۹پروژه عمران شهری با اعتبار۲۰۰میلیارد ریال در دهه فجر

  • کد خبر : 4598
  • 15 بهمن 1396 - 10:50

شهردار جم گفت: طی دهه مبارک فجر امسال ۹ پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر۲۰۰میلیارد ریال در جم افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. به گزارش آوای بوشهر شهرداری صدرالله حیدری شهردار جم در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی جم ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور توسعه عمرانی […]

شهردار جم گفت: طی دهه مبارک فجر امسال ۹ پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر۲۰۰میلیارد ریال در جم افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. 
به گزارش آوای بوشهر شهرداری صدرالله حیدری شهردار جم در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی جم ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور توسعه عمرانی و بهبود وضعیت شهری در جم داشته‌ایم و طرح‌های بسیار خوبی در این راستا اجرایی شده است.
حیدری با اشاره به رشد سریع جمعیت شهرجم اظهار داشت : شهر جم از شهرهای مهاجر پذیر است ولازم است اقدامات و پروژه هایی در حوزه زیر ساخت وعمران شهری انجام شود.
وی با اشاره به تعامل بسیار مطلوب میان شهرداری وشورای اسلامی شهر جم خاطر نشان کرد شهر جم به برکت تعامل وهمراهی خوبی که وجود دارد توانسته است گام های خوبی در راه توسعه همه جانبه بردارد.
شهردار جم از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه عمران شهری در جم طی دهه مبارک فجر خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌ها با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا شده و یا خواهند شد.
شهردار جم به برخی از این پروژه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: عملیات اجرایی مجتمع اداری و تجاری شهرداری جم در زمینی به مساحت ۴هزار متر مربع ودر ۸طبقه با اعتبار۷۹ میلیارد ریال اغاز خواهد شد.
حیدری افزود: با توجه مشکل پارکینگ در شهر جم شهرداری اقدام به ساخت پارگینگی دز زمینی به مساحت ۱۳۰۰مترمربع ودر ۵طبقه با ظرفیت پارک ۲۰۰ماشین با اعتبار ۴۰میلیارد ریال نموده است.
شهردار جم همچنین کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری در زمینی به مساحت ۲۰۰۰مترمربع ودر ۲طبقه با اعتبار۳۵میلیارد در دهه مبارک فجر خبرداد.
حیدری از کلنگ زنی دیوار حفاظتی به طول ۱۰۰۰متر مربع با ارتفاع ۵ متر با اعتبار ۱۹میلیارد ریال در دهه مبارک فجر خبرداد.
شهردار جم با اشاره به افتتاح پل یک دهانه شش متری به عرض ۹ متر و به طول ۱۴متر برای دسترسی راحت مردم به محله کمال اباد، خاطرنشان ساخت: از همه توان خود برای تکمیل این طرح‌ها استفاده کردیم تا بتوانیم رضایت‌مندی مردم را جلب کنیم.
مهندس حیدری افزود در راستای دسترسی اسان شهروندان پل ارتباطی محله اسلام ابادو محله چاه دراز به طول ۴۰متر و عرض ۲۰متر وبا ارتفاع ۵ متر با اعتبار ۱۲میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین طرح‌های همچون پارک محله ای اسلام اباد ، المان میدان اسیاب و دودستگاه پل در حاشیه بلوار غدیر طی دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شوند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4598

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.