• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

افتتاح ۴ پروژه دانشگاه خلیج فارس

  • کد خبر : 4713
  • 28 بهمن 1396 - 10:54

 مراکز کارآفرینی و نوآوری، کارآفرینی اجتماعی، پژوهشکده نفت و گاز و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خلیج فارس روز پنجشنبه در آئینی همزمان با جشن ۲۵ سالگی این دانشگاه به بهره برداری رسید.

 مراکز کارآفرینی و نوآوری، کارآفرینی اجتماعی، پژوهشکده نفت و گاز و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خلیج فارس روز پنجشنبه در آئینی همزمان با جشن ۲۵ سالگی این دانشگاه به بهره برداری رسید.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از «خلیج فارس»؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این آئین گفت: مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با هزار و ۳۰۰ متر مربع ایجاد شده و در این عرصه ۲۰ تیم نوآور فعالیت دارند که درصدد افزایش آن به ۴۰ تیم هستیم.

شهریار عصفوری افزود:بودجه راه‌اندازی مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر ۴۰ میلیارد ریال است.

وی آموزش و سرمایه گذاری را یکی از فعالیت‌های اصلی مراکز کارآفرینی دانست و گفت: مراکز نوآوری و کارآفرینی، طراحی و پیاده سازی زنجیره به هم پیوسته‌ای از ایده تا بازار را در دستور کار خود دارد.

عصفوری ادامه داد: آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه نیز با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی جدید با ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی عنوان کرد: این مجموعه قابلیت ارائه خدمات به تمامی متقاضیان از دانشگاه شامل دانشجو، هیات علمی، شرکت‌های تجاری، صنایع و دیگر حوزه‌ها را دارد.

عصفوری با اشاره به افتتاح پژوهشکده نفت و گاز گفت: این مرکز با زیربنای ۱۰۰ متر مربع در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ایجاد شده که به عنوان زیرساختی\ برای مرکز نوآوری و کارآفرینی محسوب می‌شود.

وی بدون اشاره به اعتبار صرف شده برای راه اندازی این مرکز یادآورشد: دانشگاه خلیج فارس حوزه نفت و گاز و انرژی را به عنوان دو حوزه راهبردی در سند توسعه خود هدف‌گذاری کرده است.

عصفوری ادامه داد: دانشگاه توسعه بیشتر ارتباط با صنعت نفت به ویژه در میادین محدوده استان بوشهر را در دستور کار خود قرار داده که با افتتاح پژوهشکده نفت و گاز این حرکت شتاب جدی تری به خود می‌گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: همچنین مرکز کارآفرینی اجتماعی دانشگاه خلیج فارس با هدف نقش آفرینی در رفع مشکلات اجتماعی ایجاد شده است.

عصفوری گفت: کارآفرینان اجتماعی نگرش‌های خلاقانه برای حل مسائل اجتماعی را جهت ایجاد ارزش اجتماعی به‌کار می ‌برند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4713

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.