• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
15

افزایش ۱۰۰ تخت درمانی در بیمارستان کنگان/ دنبال ماندگاری پزشکان در کنگان هستیم

  • کد خبر : 5409
  • 24 مرداد 1397 - 9:56

رئیس بیمارستان کنگان افزود: از زمان اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان کنگان، ۹۶ تخت به ۱۹۶ تخت بیمارستان افزایش یافته است که ۳۰ تخت آن ویژه است.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از آینه جم، حسن حیدری صبح سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران جنوب استان بوشهر که در شهرستان کنگان برگزار شد اظهار داشت: رسانه همواره با تاثیرگذاری خود در زندگی اشخاص، دولت و نظام‌ها و با در نظر گرفتن منافع ملی باعث پیشرفت و توسعه جامعه خود شده اند.

رئیس بیمارستان کنگان خاطرنشان کرد: تمامی رسانه ها اعم از سیاسی یا غیرسیاسی در جهت منافع کشور می تواند با اثر پذیری یک مدیر، وی را تقویت یا نابود سازند.

وی با بیان اینکه همیشه به دنبال بهبود وضعیت بهداشت درمان و مردم بوده ام افزود: ما در زمینه ارائه خدمات درمانی به بیماران جنوب استان به استقلال رسیده‌ایم که از این خدمات رایگان علاوه بر مردم استان بوشهر، مردم استاهای هم جوار یا حتی اتباع افغان بهره می شوند.

حیدری افزود: هیچ جای کشور چنین خدمات درمانی رایگانی به مردم ارائه نمی شود، حتی ثروتمندترین کشورها هم شاید چنین خدماتی به مردم ارائه ندهند.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت درمانی چهل سال قبل کنگان با الان قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: بیمارستان کنگان با ۲۲ هزار مترمربع زیر بنا و دارا بودن بخش ام ار ای با آخرین تکنولوژی، بخش ان‌ای‌سی‌یو ویژه نوزادان و بخش‌های ویژه دیگر به عنوان مجهزترین بیمارستان جنوب استان لقب گرفته است.

رئیس بیمارستان کنگان افزود: از زمان اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان کنگان، ۹۶ تخت به ۱۹۶ تخت بیمارستان افزایش یافته است که ۳۰ تخت آن ویژه است.

حیدری با بیان اینکه درآمد پزشکان عمومی ۱۰ برابر مدیران است اظهار دشت: یکی از مشکلات بیمارستان، مهاجرت پزشکان بعد از اتمام طرح آن‌ها است؛ با اینکه مجوز کلیلنک شخصی به آن ها داده می شود باز هم ماندگاری کمی دارند.

وی تاکید کرد: ۲۵ درصد ماندگاری یک پزشک دست بیمارستان است، اما ۷۵ درصد آن بستگی به خدمات رفاهی و امکانات آموزشی شهرستان دارد.

حیدری در جواب خبرنگار مهر که از وی پرسید چه ظرفیت‌های جدیدی به بیمارستان کنگان اضافه شده است اظهار داشت:‌ با توجه به نیازمندی‌های جامعه، چهار متخصص طب اورژانس، متخصص طب عفونی و متخصص و جراح مغز و اعصاب اضافه شده است.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: اورژانس های هوایی در هر استان مجوز پرواز تا شعاع ۵۰ کیلومتر دارد اما در آینده نزدیک در استان شاهد اورژانس هوایی خواهیم بود؛ با عقد قراردادی با یک شرکت هوایی، این اورژانس بدون شعاع خاص در خدمت کل استان با مرکزیت استان خواهد بود.

سید مجید حسینی افزود: در هفته دولت تعداد ۶۰ پروژه برای ارائه داریم که اعتبار ۷۵ میلیارد تومان برای آنها در نظر گرفته شده بود.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.