• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
11
بسته خبری هفتگی آوای بوشهر:

اقدام عجیب سیمای بوشهر و واکنش ها/ به نام عسلویه، به کام دیگران!/ هتلی که افتتاح نمی شود!/ معاون فرماندار و شائبه فعالیت انتخاباتی! و …

  • کد خبر : 9895
  • 13 مهر 1398 - 16:24
آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

اقدام عجیب و جنجال برانگیز شبکه بوشهر!

روز گذشته سیمای بوشهر با وجود پایان بازی خانگی شاهین بوشهر، از پخش زنده ادامه بازی پارس جم با تراکتور سازی تبریز که حتی نیمه اول آن هم به اتمام نرسیده بود و بسیاری از هواداران این تیم امکان دسترسی به شبکه تبریز را نداشتند خودداری کرد و‌ به جای آن، مسابقه مداحی و اقدامات بنیاد مسکن در سیل لرستان را پوشش داد!

این موضوع با واکنش تند فعالان سیاسی اجتماعی در جم و جنوب استان مواجه شد و بسیاری این رفتار را ناشی از نگاه تبعیض آمیز مدیران سیمای مرکز بوشهر به جنوب استان دانستند.

 

انتقاد تند سرمربی پارس جنوبی جم از صدا و سیمای بوشهر

سرمربی پارس جنوبی در مورد پخش نشدن نیمه دوم بازی پارس جم و تراکتور سازی از تلویزیون بوشهر گفته:  صدا و سیمای بوشهر با جم مشکل دارد. ما تلاش کردیم این دو را به هم نزدیک کنیم، اما وقتی گل می‌خوریم، گزارشگر بوشهر زودتر از گلزن حریف خوشحالی می‌کند و به همین دلیل به آنها می‌گویم نیازی به پخش بازی‌های ما نیست.  هواداران ‌مان در ورزشگاه تشویق ‌مان می‌کنند.

 

فرهنگیان غیر بومی عسلویه که چراغ خاموش انتقالی می گیرند/ به نام عسلویه، به کام دیگران!

شنیده شده با وجود کمبود شدید نیروی انسانی در مدارس عسلویه، برخی فرهنگیان غیر بومی با سوابق یک یا دو ساله به صورت چراغ خاموش و به سفارش برخی مسئولان و افراد ذی نفوذ به شهرهای خود منتقل می شوند!

بسیاری از پذیرش شدگان سهمیه اموزش و پرورش عسلویه در سال های گذشته بدون یک روز تدریس در این شهرستان با رانت برخی مسئولان و افراد ذی نفوذ به شهرستان محل زندگی خود منتقل شدند که همین موضوع، مشکلات جدی را برای آموزش و پرورش عسلویه طی سالیان اخیر ایجاد کرده است.

در همین راستا شنیده شده یکی از نیروهای عسلویه با وجود صدور ابلاغ تدریس در عسلویه به جم منتقل شده و در یکی از مدارس این شهرستان در حال تدریس است. گفته شده اعمال نفوذ یکی از مسئولان در این زمینه علت این جابجایی بوده است!

 

اجماع اصولگرایان در جنوب استان بر شیخ موسی احمدی/ گزینه انتخاباتی اصلاح طلبان هنوز مشخص نیست!

اردوگاه اصلاح طلبان برای انتخابات جنوب استان در بلاتکلیفی به سر می برد این در حالی است که شنیده شده اصولگرایان کماکان بر شیخ ‌موسی احمدی اتفاق نظر دارند.

به نظر می رسد اصلاح طلبان از عدم تایید صلاحیت گزینه اصلی شان نگران هستند و منتظرند تا نتایج بررسی صلاحیت ها اعلام شود.

 

پل بهر باغ سوراخ شد/ هتل شهرداری جم هم نرسید!

طی روزهای گذشته تصاویری از ایجاد حفره در پل تازه افتتاح شده بهرباغ جم منتشر شده که طبق بررسی های انجام شده ناشی از عدم اتصال صحیح پل قدیم به پل جدید بوده و باید مجددا ترمیم شود.

از طرف دیگر زمان افتتاح هتل شهرداری جم هم که قرار بود در هفته دولت اجرایی شود و نهایتا اعلام شد پایان شهریور ماه به بهره برداری می رسد همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و همچنان تیم های لیگ برتری میهمان باید در هتل های عسلویه اسکان یابند که اعتراض برخی مربیان را هم به همراه داشته است.

 

پزشکی قانونی جم همچنان در پیچ و خم وعده ها

شهرستان جم پس از انصراف پزشک قانونی سابق، فاقد پزشک قانونی است و مردم برای اخذ مجوز دفن اموات و سایر امور مربوطه باید به کنگان یا بوشهر مراجعه کنند.

محمد حسینی فرماندار‌جم حدود ۶ ماه پیش در گفتگو با آوای بوشهر گفته بود:  “پزشک پزشکی قانونی جم در حال گذراندن دوره است که ان شاالله پس از پایان دوره کارآموزی آغاز بکار خواهد کرد.”

اما با وجود تاکید و وعده چندباره مسئولان هنوز از استقرار پزشکی قانونی در جم خبری نیست!

 

معاون فرماندار و شائبه فعالیت انتخاباتی!

یکی از معاونین فرماندار شهرستان های جنوبی استان، به تازگی در کنار یکی از کاندیداهای احتمالی مجلس حوزه انتخابیه جنوب دیده شده است.

برخی شنیده ها حکایت از حمایت این معاون فرماندار از کاندیدای احتمالی است و به همین خاطر وی را در محافل سیاسی اجتماعی همراهی می کند!

 

حضور رئیس دفتر یک نماینده استان در نشست کاندیدای احتمالی انتخابات!

به تازگی تصویری از یک نشست منتشر شده که در آن مسئول دفتر یکی از نمایندگان استان در کنار کاندیدای احتمالی انتخابات دیده شده است!

هر چند این مسئول دفتر، دلیل حضور در این جلسه را انتخاباتی ندانسته و‌ آن را صرفا جلسه مشورت ‌اقتصادی در راستای توسعه اقتصادی شهرستان اش دانسته! اما برخی ها گمانه زنی هایی در مورد جدایی وی از نماینده را مطرح کرده اند.

 

نامه اعتراضی نایب رئیس شورای استان بوشهر به عملکرد تبعیض آمیز صدا و سیمای بوشهر!

حسن رمضانی در نامه ای به حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر از نحوه پوشش اخبار و بازی های تیم پارس جنوبی جم و عدم پخش زنده نیمه دوم بازی پارس جنوبی جم و تراکتور سازی تبریز انتقاد کرده و این روند را غیر همدلانه توصیف کرده است.

 

یارانه ۷۰۰ هزار نفر قطع می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته: مجلس به دولت تأکید کرده است که یارانه سه دهک جامعه حدف شود، میزان درآمد خانواده‌ها نشان می‌دهد که یک دهک درآمد بسیار پایینی دارند و یک دهک هم درآمد بالایی دارند.

در این دوره یارانه حدود ۱۷۰ هزار خانواده که حدود ۷۰۰ هزار نفر هستند را در دستور کار حذف قرار دادیم

 

تکذیب سردردهای مزمن در استان بوشهر به علت پارازیت ها

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، خبر “افزایش سردردهای مزمن به علت پارازیت ها” در بوشهر را تکذیب و اعلام کرده:

در ساختار وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور معاونتی به نام بیماری های واگیردار وجود ندارد و خبری با این موضوع روی سایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بارگذاری نشده است.

چندی پیش متنی در فضای مجازی با انتقاد از افزایش پارازیت ها در استان بوشهر منتشر شده بود.

 

اولویت اشتغال در عسلویه با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفته: اولویت اشتغال در شهرستان عسلویه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است و این موضوع را به اداره اشتغال سازمان تاکید کرده‌ام.

 

این هم تصویری از برخورد خودرو سواری با شتر در محور بوشهر – کنگان

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.