• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

امام جمعه جم: دولت نتواند آب را به جم برساند امید مردم نا امید می شوند/ مردم تا حدی صبر و حوصله دارند/ چرا از ظرفیت نیروی انسانی جم استفاده نمی شود؟

  • کد خبر : 5172
  • 15 تیر 1397 - 14:33
امام جمعه جم در نشست توسعه ی استان بوشهر به شدت از علمکرد دولت و نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار آوای بوشهر، محمد گنجی  در نشست شورای توسعه استان بوشهر با حضور استاندار در جم با بیان اینکه از برگزاری این نشست و حضور استاندار تشکر می کنم و کاش با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، این جلسات زودتر انجام می شد اظهار داشت: بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر نظام اسلامی متاسفانه از ظرفیت های فراوانی که داریم استفاده نکردیم.

وی بیان کرد: معتقدم توسعه در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری باید انجام شود ،در بخش سخت افزاری، باید به توسعه زیر ساخت ها و توسعه شبکه آب در جم پرداخت ،

پروژه آبرسانی جم از سال ۸۹ آغاز شد و یکی از دغدغه های مردم و مسئولان بوده است

از آن زمان مرتب وعده داده شده اما متاسفانه چوپان دروغگو شدیم ، باید در جامعه آمار درست بدهیم مردم از وعده ها خسته شده اند.

امام جمعه جم با تاکید بر اینکه دولت اگر نتواند آب را به جم برساند امید مردم نا امید می شود ادامه داد: یکی از ظرفیت های زیر ساختی جم فرودگاه است این امتیاز متاسفانه از دست رفت و انتظار است این فرودگاه هر چه سریعتر راه اندازی شود.

گنجی افزود: چند مدت پیش حادثه ای در خوزستان رخ داد و منافقان از نارضایتی مردم سوء استفاده کردند. چرا استاندار خوزستان و قرارگاه خاتم زودتر به موضوع ورود نکردند تا به اینجا نرسد.

وی ادامه داد: انتظار داریم در زمان جنابعالی پروژه آبرسانی و فرودگاه به سرانجام برسد . مردم هم تا حدی صبر و حوصله دارند.

حجت الاسلام محمد گنجی خاطرنشان کرد: اگر این دو موضوع حل نشود ممکن است نارضایتی مردم پیش بیاید و دشمنان سوء استفاده کنند. کاری نکنیم که وقتی مردم وارد شدند بعد بخواهیم ما وارد شویم ، توسعه در بخش نرم افزاری هم مربوط به سرمایه گذاری بر روی سرمایه های انسانی است.

امام جمعه جم با بیان اینکه استاندار بوشهر بفرمایند چند نفر از سرمایه های انسانی شهرستان جم در مرکز استان مشغول مدیریت هستند تاکید کرد: آیا سزاوار است شهرستانی که ۸۰۰ چهره نخبه علمی و ۱۰۰ چهره علمی حوزوی در حد اجتهاد دارد کمترین میزان مدیر اجرایی در مرکز استان داشته باشیم.

گنجی یاد آور شد: به نظر بنده یکی از موانع توسعه امروز باند بازی و عدم توجه به شایسته سالاری است.

وی افزود: دولت به جای شایسته سالاری از کسانی استفاده می کند که با دولت بوده اند یا در انتخابات برای دولت تلاش کرده اند ، متاسفانه با وجود اینهمه سرمایه انسانی در استان بوشهر، کمترین مدیر نفتی داریم ، در این زمینه هم از دولت گلایه دارم هم نماینده مجلس.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5172

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.