• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

امام جمعه: نماز عید فطر در جم برگزار نمی شود/ممنوعیت برگزاری نماز عید در تمام نقاط

  • کد خبر : 12172
  • 02 خرداد 1399 - 14:55
رهبر انقلاب با بیان اینکه "انسانهای با شعور، مبارزه با کرونا را واجب می دانند" بر اهمیت حفظ سلامت و برخورد عقلانی با این بیماری تاکید داشتند و همه مسلمانان باید در اعمال و رفتار خود، این موضوع را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه جم گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان بوشهر به ویژه در جنوب استان، نماز عیدسعید فطر در شهرستان جم برگزار نمی شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ حجت الاسلام محمد محمدی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: برگزاری نماز عید فطر یکی از آیین های ویژه در پایان ماه مبارک رمضان است که از اهمیت ویژه نزد مردم برخوردار است.

محمدی افزود: با وجود مصوبه ستاد استانی کرونا در خصوص صدور مجوز برگزاری نماز عید فطر در استان، نظر به شیوع ویروس کرونا به ویژه در روزهای اخیر در سطح استان و شهرستان جم، نماز عید سعید فطر در جم برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر حفظ سلامتی، برگزاری نماز عید فطر در شرایط کرونایی را غیرضروری دانست و تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در هیچ نقطه ای از شهرستان جم، چه در مساجد و چه در فضاهای غیر مسقف، نباید برگزار شود.

امام جمعه جم خاطر نشان کرد: امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی و الزامات فاصله گذاری اجتماعی، شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم و مردم مومن بتوانند در فضایی ایمن و سالم به مناسک عبادی بپردازند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به سخنان امروز رهبر انقلاب در خصوص لزوم مبارزه با کرونا اظهار داشت: رهبر انقلاب با بیان اینکه “انسانهای با شعور، مبارزه با کرونا را واجب می دانند” بر اهمیت حفظ سلامت و برخورد عقلانی با این بیماری تاکید داشتند و همه مسلمانان باید در اعمال و رفتار خود، این موضوع را مدنظر قرار دهند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.