• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

امام جمعه: ۵۵۰۰ بسته معیشتی بهداشتی میان نیازمندان جم توزیع شد

  • کد خبر : 12081
  • 26 اردیبهشت 1399 - 22:57
امام جمعه جم گفت: در دو مرحله رزمایش مواسات و همدلی مومنانه 5 هزار و 500 بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان جم توزیع شده است.

امام جمعه جم گفت: در دو مرحله رزمایش مواسات و همدلی مومنانه ۵ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان جم توزیع شده است.

به گزارش آوای بوشهر؛ حجت الاسلام محمد محمدی با اعلام این خبر گفت: با تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب برای رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان، در اولین مرحله و روزهای آغازین ماه رمضان، ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان و خانواده های کم بضاعت شهرستان جم توزیع شد.

محمدی اضافه کرد: در دومین مرحله از این رزمایش هم، قریب به ۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی آماده شده که میان خانواده های کم بضاعت شهرستان جم توزیع می شود.

وی تصریح کرد: بسته های معیشتی به نمایندگان مناطق مختلف شهرستان جم تحویل و طبق لیست از پیش تهیه شده، به دست نیازمندان و خانوارهای کم بضاعت می رسد.

امام جمعه جم با تقدیر از همه مردم و مسئولین در انجام این کار نیک، اظهار امیدواری کرد این رزمایش مواسات و همدلی مومنانه نه تنها در ماه مبارک رمضان که در سایر ماه های سال هم اجرایی شود تا شاهد کاهش آلام و نیازهای خانواده های کم بضاعت و نیازمندان عزیز باشیم.

فرماندار جم هم گفت: مرحله دوم طرح مواسات در راستای اقدامات خیرخواهانه و کمک به نیازمندان شهرستان به همت آستان قدس رضوی، شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه و خیرین در حال انجام است.

محمد حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کرونا اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی با کرونا، بیش از نیم میلیارد تومان توسط شورا و شهرداری ها، دهیاران و سایر شرکت های منطقه هزینه شده است.

حسینی با بیان اینکه در شرایط کرونایی که کسب و کار مردم آسیب دیده است همدلی مومنانه باید بیش از گذشته تقویت شود افزود: به حمدالله با همکاری مردم و همه دستگاه ها، شاهد حداقل آمار مبتلایان در شهرستان جم هستیم که لازم است همچنان مردم در این زمینه موارد بهداشتی را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.