• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
دبیر شورای راهبردی پتروشیمی های پارس:

اهدای هزار و ۲۰۰ بسته آموزشی به دانش آموزان کنگان، جم و عسلویه/ ۹ مدرسه در دست احداث است

  • کد خبر : 9868
  • 08 مهر 1398 - 21:45
دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس گفت: شورای راهبردی پتروشیمی ها مسئول رفع کاستی های منطقه نیست اما خود را مکلف می دانیم که در توسعه جامعه پیرامون نقش اثرگذاری را ایفا کنیم.

دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس گفت: شورای راهبردی پتروشیمی ها مسئول رفع کاستی های منطقه نیست اما خود را مکلف می دانیم که در توسعه جامعه پیرامون نقش اثرگذاری را ایفا کنیم.

به گزارش آوای بوشهر؛ ابراهیم یاسری در آیین اهدا هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان های کنگان، عسلویه و جم اظهار داشت:  در راستای مسئولیت اجتماعی، شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی را برای توزیع میان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد سه شهرستان جنوبی اختصاص داد که این بسته ها به روسای کمیته امداد کنگان، عسلویه و جم تحویل می شود.

یاسری با بیان اینکه اولویت ما در شورای راهبردی پتروشیمی ها، کمک به آموزش و بهداشت و درمان محیط پیرامون است تصریح کرد: با پیشنهاد اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر، ساخت ۹ مدرسه در شهرستان های کنگان، جم و عسلویه به شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس واگذار شد که طبق برنامه ریزی انجام شده تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.

وی یادآور شد: ساخت مدرسه، تحت پوشش قراردادن مددجویان کمیته امداد، ساخت بیمارستان و … جزء وظایف شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس نیست ولی این حمایت ها را برای ارتقاء وضعیت آموزش، درمان و سایر نیازهای محیط پیرامون انجام داده ایم و امیدواریم رضایت مردم هم از این خدمات فراهم شده باشد.

مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد آموزش نیروی انسانی ماهر و توانمند را از دیگر برنامه های مهم شورای راهبردی پتروشیمی ها برای تامین منابع انسانی منطقه دانست.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.