• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

اکسیر رئیس شورای شهر جم در اختتامیه نکوداشت روز جم چه گفت؟

  • کد خبر : 4915
  • 27 اسفند 1396 - 10:50

عبدالحسین اکسیر صبح امروز در همایش نکوداشت روز جم با بیان اینکه این شهرستان از جهات مختلف دارای ظرفیت‌های مهمی است اظهار داشت: شهرستان جم دارای فرهنگ و تاریخ کهن است که ظرفیت‌های مهم اقتصادی، صنعتی و کشاورزی در این شهرستان زمینه توسعه آنرا فراهم کرده است. وی با بیان اینکه پالایشگاه گاز فجر جم نقش […]

عبدالحسین اکسیر صبح امروز در همایش نکوداشت روز جم با بیان اینکه این شهرستان از جهات مختلف دارای ظرفیت‌های مهمی است اظهار داشت: شهرستان جم دارای فرهنگ و تاریخ کهن است که ظرفیت‌های مهم اقتصادی، صنعتی و کشاورزی در این شهرستان زمینه توسعه آنرا فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه پالایشگاه گاز فجر جم نقش تاثیرگذاری در پیشرفت و توسعه جم داشته است تصریح کرد: قطعأ بخش عمده‌ای از پیشرفت و توسعه شهرستان جم در حوزه نفت و گاز رقم خورده که از تلاش مسئولان این عرصه قدردانی می‌شود.

رئیس شورای شهر جم با بیان اینکه شکل گیری تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر از پالایشگاه گاز منطقه بوده است خاطر نشان کرد: متولیان این پالایشگاه در توسعه زیرساخت‌های منطقه و ایجاد امکانات لازم در بخش‌های مختلف نقش مهم و اثرگذاری داشته‌اند.

اکسیر با بیان اینکه قطعا اجرای طرح‌های حوزه مسئولیت اجتماعی مورد توجه وزات نفت در شهرستان جم است تصریح کرد: وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در شهرستان جم بیش از دیگر دستگاه‌های اجرایی است هر چند دیگر دستگاه‌ها در این عرصه رسالت و وظیفه دارند.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم هواداران و مشوق‌های بسیاری در کشور از جمله استان بوشهر و شهرستان جم دارد گفت: برای حل مشکلات این تیم باید تلاش شود چرا که مردم انتظار دارند تیم پارس جنوبی جم آسیایی شود.

رئیس شورای شهر جم وزیر نفت را از افتخارات ایران اسلامی و شهرستان جم دانست و گفت: وزیر نفت به عنوان یک سردار در حوزه نفت در تاریخ این مرز و بوم ماندگار است چراکه خدمات و فعالیت‌های مهم و ارزنده‌‌ای در حوزه نفت و گاز انجام داده است.

اکسیر با بیان اینکه مردم شهرستان جم خدمات وزارت نفت در منطقه را از یاد نمی‌برند افزود: وزیر نفت با اجرای توسعه بزرگراه‌ها،  شاخه‌ای از راه ابرایشم در استان بوشهر و شهرستان جم احیاء کرد ولی نیاز است این پروژه‌ها ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اجرایی شدن فاز دوم بزرگراه جم به پالایشگاه بیان کرد: این مسیر از تلفات تصادفات جاده‌ای بی‌شماری برخوردار است که باید برای جلوگیری از این خسارت‌های سنگین فاز دوم این محور اجرایی شود.

رئیس شورای شهر جم  با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تولیدات صنایع پارس جنوبی و پالایشگاه جم از مسیر یاد شده منتقل می‌شود گفت: این مسیر که راه مواصلاتی مناطق مختلف به جم کوتاه می‌کند یکی از محورهای مهم کشور محسوب می‌شود که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

اکسیر با بیان اینکه جلوگیری از شهرک‌سازی نفت یکی از اقدامات مهم و موثر وزیر نفت است تصریح کرد: ۲ برابر ساکنان شهرک توحید در شهرستان جم مستقر هستند که نیاز به توسعه فضای فرهنگی، آموزشی و ورزشی است.

وی با بیان اینکه اعتبارات قابل توجهی برای توسعه زیرساخت‌‌ها در شهرستان جم از سوی وزارت نفت اختصاص یافته است گفت: ۵۷۰ میلیارد تومان در ۴ شهرستان جم، عسلویه، کنگان و دیر از سوی وزارت نفت برای توسعه زیرساخت‌ها اختصاص یافت که تاثیر قابل توجهی در منطقه داشته است.

رئیس شورای شهر جم  با تاکید بر توجه به توسعه عمران شهری و روستایی شهرستان جم افزود: رشد جمعیت در مناطق مختلف کشور به طور میانگین ۲ تا ۳ درصد اعلام شده و این در حالی است که در شهرستان جم به سبب استقرار نیروهای پارس جنوبی در منقطه ۱۲ درصد است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4915

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.