• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7
تلاش رضاییان برای حضور تارتار در تمرینات؛

بازیکنان پارس جنوبی سرانجام به تهران آمدند/تداوم غیبت سیف‌اللهی و احتمال حضور ستاری در دیدار بعدی پارس جنوبی

  • کد خبر : 6904
  • 17 بهمن 1397 - 16:00

بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم سرانجام به تهران آمدند تا تمرینات‌شان را در این شهر دنبال کنند.

به گزارش آوای بوشهر، بازیکنان پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی باشگاه و عدم تهیه بلیت، نتوانستند صبح روز گذشته به تهران بیایند. البته مشکل آنها حل شد و تعدادی از بازیکنان سه‌شنبه شب و تعدادی هم امروز (چهارشنبه) به تهران رسیدند.

قرار است تمرین پارس جنوبی فردا برگزار شود، این در حالی است که مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی تهدید به استعفا کرده است. وی از مسئولان باشگاه و استان بوشهر خواسته است که مشکلات مالی حل شود و حضور در تمرینات پارسی‌ها را منوط به رفع این مشکلات دانسته است.

بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس در مورد حل شدن مشکلات با تارتار صحبت کرده و در تلاش است تا این مربی تصمیم خود را تغییر داده و در تمرین فردا شرکت کند. رضاییان به تارتار گفته است که مشکلات حل خواهد شد، ولی سرمربی پارس جنوبی اعتقاد دارد که با حرف زدن چیزی تغییر نمی‌کند و مسئولان منطقه آزاد باید مشکلات را برطرف کنند.

تیم فوتبال پارس جنوبی در حالی در اولین بازی دور برگشت مقابل فولاد خوزستان با تساوی بدون گل متوقف شد که مهدی تارتار نتوانست در این بازی از محمد ستاری، مدافع چپ و روح‌الله سیف‌اللهی، هافبک چپ تیمش استفاده کند.

این دو بازیکن در اردوی کیش مصدوم شدند و در بازی با فولاد غایب بودند و همین موضوع پارس جنوبی را در سمت چپ با مشکلاتی مواجه کرد. مصدومیت ستاری از ناحیه مچ پاست که در مورد آن به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: نمی‌توان به صورت قطعی در مورد حضورم در بازی بعدی مقابل نفت مسجدسلیمان صحبت کرد، ولی تلاش می‌کنم به این بازی برسم.

مصدومیت سیف‌اللهی اما از ناحیه رباط داخلی است. این بازیکن در حال پشت سر گذاشتن مراحل درمانی است، ولی در بازی بعدی تیمش هم نمی‌تواند به میدان برود. با این حال این امکان وجود دارد که ستاری به بازی بعدی برسد. تارتار نگران وضعیت پیچیده تیمش در سمت چپ است و امیدوار به اینکه مصدومان تیمش به زودی به تیم اضافه شوند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6904

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.