• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

باشگاههای بدنسازی بوشهر بعد ۳ ماه باز شد

  • کد خبر : 12209
  • 03 خرداد 1399 - 23:19
معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: از امروز سوم خردادماه فعالیت باشگاه‌های بدن سازی و پرورش اندام این استان با رعایت پروتکل‎های بهداشتی از سرگرفته شد.

معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: از امروز سوم خردادماه فعالیت باشگاه‌های بدن سازی و پرورش اندام این استان با رعایت پروتکل‎های بهداشتی از سرگرفته شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ موسی کشتکار روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برابر ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با از سرگیری فعالیت‌های ورزشی هیچ محدودیتی در بازگشایی اماکن و سالن‌های ورزشی در همه رشته‌های ورزشی در مناطق سفید وجود ندارد.

وی بیان کرد: شروع فعالیت باشگاه‌های بدنسازی به صورت انفرادی و دیگر رشته های ورزشی انفرادی و استخرهای روباز در مناطق زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز است.

کشتکار ادامه داد: در شهرهای قرمز، رشته‌های انفرادی با تماس متوسط مانند بدنسازی و پرورش اندام با تاییدیه فضای فیزیکی توسط مرکز بهداشت شهرستان دانشگاه های علوم پزشکی یا دفاتر خدمات سلامت از سرگرفته شده‌است.

وی یادآور شد: فعالیت رشته‌های ورزشی پر برخورد و تیمی در شهر های زرد و قرمز همچنان ممنوع است.

باشگاه آرتاکان جم

کشتکار عنوان کرد: قبل از شروع به کار همه کارکنان شاغل در اماکن ورزشی انجام تست پی.سی.آر الزامی و پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در همه اماکن ورزشی ممنوع است.

وی افزود:  ثبت نام همه باشگاه‌های ورزشی در سامانه وزارت بهداشت به نشانی www.salamat.gov.ir قبل از بازگشایی الزامی است و برگزاری مسابقات در هر شهری که بازگشایی انجام شده‌است، منوط به تاییدیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت است.

کشتکار بیان کرد: فعالیت ورزشی در همه اماکن ورزشی فوق باید با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.