• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
حرف های جالب و شنیدنی سرمربی پارس جم

باشگاه پارس جنوبی ساختار ندارد/ کسی پاسخگو نیست/ تیم سقوط نمی کند/ پول آبمعدنی نداریم/ جم زیرساخت تمرین ندارد/ ۵ میلیارد داریم پیگیری نمی شود/با خرمدل نشست نداشته ام/استاندار قول حمایت داد

  • کد خبر : 12234
  • 05 خرداد 1399 - 23:40
امروز احساس می کنم خیلی خسته شده ام در طی این مدت به عنوان مربی تلاش کردم تیم را سازمان دهی کنم و انتخاب های خوبی داشته باشم تا در زمین نتیجه بگیرم اما چیزی که در باشگاه می بینم این است که هیچ ساختاری وجود ندارد و وقتی مشکلی ایجاد می شود نمی دانید با چه کسی باید صحبت کنید!

آوای بوشهر؛ هومن افاضلی در مصاحبه ای اینستاگرامی از مشکلات تیم پارس جنوبی جم و دغدغه های آینده تیم گفت.

به گزارش آوای بوشهر؛ هومن افاضلی اظهار داشت:

بلد نیستم عوامفریبانه سخن بگویم و اگر مشکلی هست صادقانه بیان می کنم و اگر نباشد هم صادقانه می گویم.

روزی که با پارس جم قرارداد بستم انرژی و انگیزه زیادی داشتم از این تیم شناخت قبلی داشتم و و زمانی که از لیگ ۲ به لیگ یک صعود کرد هم با من برای سرمربی گری مذاکره شد که به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

خسته شده ام، ساختاری وجود ندارد

امروز احساس می کنم خیلی خسته شده ام در طی این مدت به عنوان مربی تلاش کردم تیم را سازمان دهی کنم و انتخاب های خوبی داشته باشم تا در زمین نتیجه بگیرم اما چیزی که در باشگاه می بینم این است که هیچ ساختاری وجود ندارد و وقتی مشکلی ایجاد می شود نمی دانید با چه کسی باید صحبت کنید!

سه ماهه با مشکل مالی مواجه هستیم در حالی که ۵ میلیارد تومان از پول باشگاه در حساب اداره کل ورزش و جوانان است. اداره کل هم نمی گوید پرداخت نمی کنیم اما کسی نیست که این پول را تمام و کمال پیگیری کند و وقتی چنین مسئله ساده ای حل نمی شود ناچاریم حرف بزنیم.

۵ میلیارد پول داریم کسی پیگیری نمی کند

بودجه تیم پرسپولیس برای فصل جاری ۸۷ میلیارد تومان است و تیم ما با بودجه حدود ۱۱ میلیارد تومان بسته شده که ۵ میلیارد تومان می تواند بخش بزرگی از مشکلات را حل کند. وقتی در یک باشگاهی پول نیست شما مشکل را به کسی می گویید و او قول می دهد که برای رفع مشکل تلاش کند اما در باشگاه پارس جنوبی چنین چیزی وجود ندارد!

در باشگاه پارس جنوبی همه چیز موقتی است. ما مدیر عاملی داشتیم که در حد وسع خودش تلاش کرد اما ایشان علاوه بر سرپرستی باشگاه، مسئولیت دفتر مدیرعامل منطقه ویژه را داشت که کار تمام وقتی محسوب می شود. الان هم که در مدیریت منطقه ویژه تغییر و تحول شده و ایشان به جای دیگری منتقل شده تمام نقطه اتصالش را از دست داده است.

بالاخره در باشگاه باید کسی باشد که بتوان مشکل را به او گفت و او هم بگوید چه کرده است؟

مجوز بازی ۵ بازیکن پارس جم لغو شده چون بدهی داریم

۵ بازیکن ما از بازی آینده حق بازی در تیم ندارند چون به تعهدات مالی باشگاه برای حل مشکل بدهی ها عمل نشده و همین ۵ بازیکن هم با تعهد من به سازمان لیگ و بازشدن پنجره نقل و انتقالات به تیم اضافه شدند که الان مجددا سازمان لیگ، اجازه بازی شان را لغو کرده است!

باشگاه پارس جنوبی هم اشکالات ساختاری دارد و هم وزارت نفت هم تکلیف ما را مشخص نکرده است. از طرفی هم با مصوبه مجلس و ابلاغیه وزیر نفت، مداخله وزارت خانه در تیم داری ممنوع شده است. با همه اینها ما ۵ میلیارد تومان پول داریم و باید یکی پیگیری کند تا به حساب باشگاه واریز شود.

پول آبمعدنی نداریم کسی هم پاسخگو نیست

سه ماه از حضور من در پارس جم گذشته و ما حتی پول آبمعدنی نداریم! الان همه تیم ها به دنبال کیت های تست کرونا برای شروع تمرینات هستند و به تازگی جایی را پیدا کردیم که با اعتبار من و تعهد سرپرست تیم، تست های بازیکنان انجام شود تا بعدا پول آن پرداخت شود.

متاسفانه در باشگاه پارس جنوبی همه چیز اعتباری است. آقای چراغی سرپرست باشگاه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از طرف خودش برای رفع مشکلات تیم تعهد کرده که اگر فردا کسی تقبل نکند باید از جیب پرداخت کند.

من از روز اول گفتم مشکلات را سه بار به مدیریت باشگاه اعلام می کنم اگر حل نشد بیرون از باشگاه مطرح می کنم. به والله بیش از ۳ هزار بار مشکلات را به باشگاه اعلام کرده ام اما حل نشده است. طبیعی است که بین تمرین نکردن و آسیب به تیم با بیان مشکلات باید یکی را انتخاب می کردم.

پول باشگاه درست مدیریت نشد

متاسفانه در خصوص مبلغی که به باشگاه آمد هم مدیریت خوبی انجام نشد و من موافق بخشی از هزینه کردن این پول نبودم چون معتقدم پولی که به باشگاه تزریق می شود اول باید به بازیکنان و کادر پرداخت شود و بعد خرج بدهی ها شود اما بخشی از پول خرج بدهی ها شد و الان دو تن از اعضای کادر نتوانسته اند ۵۰ درصد قراردادشان را بگیرند.

زمین تمرین ما در تهران را به علت بدهی گرفتند و الان برای تمرین مشکل داریم. من می خواهم آبروداری کنم اما هوادار از من نخواهد پذیرفت که در بازی های سخت آینده، در هر بازی ۴ گل بخورم و نتیجه نگیرم.

الان باید تمرینات را شروع کنیم و کادر پزشکی ما باید در کنار تیم باشد اما حاضر نیستند بیایند چون ۱۱ ماه است یک ریال نگرفته اند. اگر نتوانیم مسائل اولیه تیم را حل کنیم که در زمین نتیجه نمی گیریم.

زیرساخت های جم برای تمرین مناسب نیست

زیرساخت های جم برای تمرین جوابگو نیست. مهم ترین مشکل هم زمین چمن است. زمین شماره ۲ ورزشگاه تختی کوچک و غیر استاندارد است و زمین اصلی هم به دلیل کشت سنتی آفت دارد و تحمل فشار زیاد را ندارد.

با توجه به اینکه فاصله بازی ها ۳ تا ۴ روز یکبار است قطعا زمین اصلی جوابگوی تمرینات نیست و در زمین شماره ۲ هم برخی از تمرینات را نمی توان انجام داد.

با شرکتی برای رفع مشکل زمین چمن صحبت کردم که قبول کرد با هزینه کشت زمین اصلی، سه زمین خوب به ما تحویل دهد. اما باید بودجه اش فراهم شود و یک نفر قرارداد ببندد. چون مدیر عامل نداریم با هیچکس نمی توانیم قرارداد ببندیم. آقای مرادی به صورت سرپرست مدیر عامل ما بودند چون حق امضا نداشتند سازمان لیگ به اعتبار خود من قرارداد بازیکنان را ثبت کرد و الان هم امضای معرفی شده ای در سازمان لیگ نداریم.

ساده ترین راه استعفاست

ما مسائلی داریم که حل نمی شود. وقتی ناچاریم بیانیه بدهیم طبیعی است که اولین کسی که مورد سوال قرار می گیرد خود من هستم که اگر شرایط خوب نیست چرا استعفا نمی کنی؟ ساده ترین کار این است که استعفا کنم اما به خاطر قولی که به مردم و هواداران داده ام مانده ام.

از لحاظ کیفیت نفرات تیم، از بقیه تیم ها وضعیت بدتری داریم. تیم هایی هستند که می توانند از ۱۹ بازیکن شان در بازی های لیگ استفاده کنند اما ما چنین شرایطی نداریم.

بدهکار هتل هستیم

محدودیت هایی هم در بحث اسکان تیم در شهرستان جم داریم. چند مدت قبل به شهر جم آمدیم و بر اساس مصوبه ۴۵ میلیون تومانی شورای شهر جم، در هتل مستقر شدیم تا سه بازی را در جم برگزار کنیم اما فاکتوری که برای ۴ شب اسکان در هتل به ما ارائه شد ۸۵ میلیون تومان بود! الان هم به هتل بدهی داریم. هزینه ها زیاد و بودجه محدود است.

یکی از محدودیت های دیگر، عدم وجود دستگاه ام آر آی در جم است و اگر بازیکن ما مصدوم شود با مرکز ام آر آی ۳ ساعت و نیم فاصله داریم!

با همه این مشکلات و با وجود اینکه همه تیم ها اردوهای شان را در بیرون برگزار می کنند ما قرار است به جم بیاییم و اردویی ۱۵ روزه در جم برگزار کنیم.

هنوز نتوانسته ام با مدیر عامل جدید منطقه ویژه نشست برگزار کنم

تاکنون موفق نشدم با مدیر عامل جدید منطقه ویژه پارس نشست برگزار کنم هر چند شرایط خرمدل را درک می کنم. ایشان تازه منصوب شده و تا بر شرایط مسلط شود زمان می برد. مدیریت مجموعه ای به این بزرگی که می تواند هزینه اداره کشوری مثل قطر را تامین کند قطعا شرایط خاص خودش را دارد. البته به صورت واتس اپی با خرمدل ارتباط داشته ام و تاکید کرده ام شرایط تیم بحرانی است. ایشان هم گفتند تلاش دارند جلسه ای برگزار کنند که هنوز متاسفانه به علت مشغله کاری این فرصت فراهم نشده است.

تیم پارس روی تخت بیمارستان است

مردم و هواداران جم بسیار نجیب هستند و شرایط تیم ما هم مثل بیماری است که روی تخت بیمارستان است و اگر اکسیژن نرسد می میرد. متاسفانه همیشه کسانی هم هستند که بخواهند از احساسات مردم سوء استفاده کنند و در این چند روز هم حرکاتی را دیده ام که سعی کرده اند علیه تیم یا من جو درست کنند. اینها کسانی هستند که کنار تیم قرار می گیرند و می خواهند از تیم برای خودشان شخصیت و هویت بسازند.

سهمیه جم در لیگ برتر را حفظ می کنم

۱۴ سال در تیم های ملی در کسوت های مختلف کار کرده ام. یک روز به جم آمده ام و یک روز از جم خواهم رفت اما دلم می خواهد وقتی از جم می روم مردم نگویند امانت مان را حفظ نکردی. قول دادم که سهمیه تیم پارس جم را در لیگ برتر حفظ می کنم و به قولم پایبندم.

استاندار قول داده کمک کند

با آقای گراوند استاندار بوشهر هم صحبت کردم و قول دادند به تیم کمک کنند. امیدوارم وضعیت تیم بهتر شود تا بتوانیم با تمرکز بیشتری، به تمرینات و بازی ها بپردازیم و هواداران هم راضی باشند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.