• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر:

باید با مردم با صداقت رفتار کرد/امیدوارم آب سیراف جم به تابستان آینده برسد

  • کد خبر : 9550
  • 14 مرداد 1398 - 21:31
مشکلات حوزه آب پیشینه دیرینه ای در استان دارد اما با این حال اقدامات لازم طی چند سال گذشته و هم‌اکنون در این خصوص در حال انجام است که از این بین می توان به آشیرین کن سیراف اشاره کرد که ان شاءالله به تابستان آینده خواهد رسید.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر در آیین معارفه بخشدار مرکزی جم با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار گفت: پیشاپیش فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی فعالان رسانه تبریک گفته و در این راه سخت برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش آوای بوشهر؛ عادل دهدشتی با بیان اینکه خبرنگاران پیشتازان عرصه شفافیت در حوزه های مختلف هستند، بیان کرد: رشد و توسعه تا زمانی که شفافیت وجود نداشته باشد، ممکن نیست و همه موظف هستیم تا این قشر فرهیخته را در این راه سخت همراهی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا در عرصه بین المللی ادامه داد: نفاق و دورویی آمریکا امروز بیش از هر زمانی نمایان شده است، که تحریم نابخردانه اخیر وزیر با ذکاوت امور خارجه کشورمان نیز مصداق دیگری بر این ادعاست.

دهدشتی افزود: دولت آمریکا از یک سو شعار مذاکره بدون پیش شرط سر می دهد و از سوی دیگر رئیس دستگاه دیپلماسی کشور را که مسوول اصلی مذاکره است را تحریم می‌کند که البته این ناشی از ضعف آنهاست.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر با اشاره به تحریم های بین المللی علیه کشورمان، ادامه داد:امروز شاهد هستیم که بسیاری از کشورها از جمله بعضی از قدرت های اروپایی با تصمیمات نابخردانه آمریکا همراهی نمی کنند در حالی که پیش از این اجماع جهانی علیه
کشورمان وجود داشت.

وی افزود: اقتدار و صلابت امروز ما ناشی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، قدرت بازدارندگی و دیپلماسی هوشمندانه کشورمان است که در عین مقاومت سایه جنگ را از کشور دور کرد.

دهدشتی با بیان اینکه بخش اعظمی از بار تحریم ها و مقاومت بر دوش مردم است،اظهار داشت: این وظیفه اصلی ماست تا با کوشش و تلاش مضاعف برای رفع مشکلات مردم اقدام کرده و فشاری که اکنون به آنها وارد شده را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: باید با مردم با شفافیت و صداقت رفتار کرد. مردم ثابت کرده اند در صورتی که صداقت لازم در رفتار و مبارزه با فساد و فاصله طبقاتی را ببیند، در سخت ترین شرایط نیز همراهی و همدلی خود را خواهند داشت.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر با تاکید بر اینکه مسوولان باید فعالیت ها و برنامه های خود را بر اساس شرایط داخلی و تحریم‌های بین المللی تنظیم کنند،گفت: با نگاه ویژه استاندار و تلاش و همراهی نمایندگان پروژه های خوبی در حال انجام است که سالها از مهمترین مطالبات مردم استان بود، که از این بین می توان به اقدامات انجام شده در خصوص حل مشکل آب مردم استان اشاره کرد.

وی افزود:مشکلات حوزه آب پیشینه دیرینه ای در استان دارد اما با این حال اقدامات لازم طی چند سال گذشته و هم‌اکنون در این خصوص در حال انجام است که از این بین می توان به آشیرین کن سیراف اشاره کرد که ان شاءالله به تابستان آینده خواهد رسید.

دهدشتی شهرستان جم را دارای پتانسیل های بالایی در حوزه های مختلف دانست و بیان کرد:مهمترین ویژگی این شهرستان بهره مندی از ظرفیت بالای نیروی انسانی است که همواره این مسئله توانسته کمک حال این شهرستان باشد.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر ادامه داد: یکی از نقاط امیدواری مردم شهرستان تیم فوتبال پارس جنوبی است که باید با تلاش و همکاری تمامی مسوولان ابزار لازم جهت حضور باصلابت این تیم در لیگ برتر امسال فراهم شود. البته استاندار محترم، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار نیز در این خصوص پیگیری هایی انجام داده اند تا شرکت های منطقه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، به این تیم کمک کنند.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید تلاش ویژه ای انجام شود تا با فراهم کردن شرایط مناسب شاهد حضور پر رنگ مردم و برگزاری انتخاباتی با شکوه،قانونمند و با رعایت اصل بی طرفی باشیم تا بتوانیم سرمایه اجتماعی نظام را بار دیگر به منصه ظهور برسانیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.