• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در بازدید از شهرک پردیس اعلام کرد

باید نسبت به مسئولیت‌هایمان در این منطقه ، متعهدانه رفتار کنیم

  • کد خبر : 6616
  • 05 بهمن 1397 - 12:10
به عنوان مدیران و تصمیم گیران در صنعت پتروشیمی باید نسبت به مسئولیت‌هایمان در این منطقه ، متعهدانه رفتار کنیم و هر کجا که تصمیم‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حل مشکلات و مسائل تأثیرگذار باشد، به طور جدی ورود خواهیم کرد.

به گزارش آوای بوشهر، بهزاد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی عصر روز سه‌شنبه، بیست و پنجم دی‌ماه به همراه ابراهیم یاسری مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد ضمن بازدید از شهرک پردیس جم با مسائل و مشکلات این شهرک و ساکنین آن آشنا شد و تأکید کرد تا مسئولین مرتبط درNPC   به‌طور جدی درگیر حل مشکلات شوند.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: به عنوان نماینده حاکمیت باید از تمام اختیارات و توان مدیریتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جهت تقویت زیرساخت‌ها در این شهرک استفاده کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر مسئولیت‌ها و تعهدات اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی در این شهرک، افزود: به عنوان مدیران و تصمیم گیران در صنعت پتروشیمی باید نسبت به مسئولیت‌هایمان در این منطقه ، متعهدانه رفتار کنیم و هر کجا که تصمیم‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حل مشکلات و مسائل تأثیرگذار باشد، به طور جدی ورود خواهیم کرد.

بهزاد محمدی گفت: در هیاهوی تولید و نقش پتروشیمی‌ها در اقتصاد کلان کشور، توجه به مسائل و مسئولیت‌های اجتماعی به‌ویژه در آنجایی که پای کیان خانواده مطرح است، مسئولیت‌ها و وظایف ما سنگین‌تر می‌شود.

وی با تأکید بر اقدامات عملیاتی‌تر درزمینه مسئولیت‌های اجتماعی، خاطر نشان کرد: به همکارانم در شرکت ملی صنایع پتروشیمی توصیه اکید دارم که به طور جدی درگیر حل مسائل و مشکلات خانواده‌ها و ساکنین شهرک پردیس جم شوند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره بر مالکیت شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر اراضی شهرک پردیس جم، خاطر نشان کرد: ما به دنبال تقویت و تثبیت مالکیت خود در این منطقه نیستیم، بلکه به طور جدی از این مالکیت در جهت تسهیل و ایجاد امکانات رفاهی، آموزشی و بهداشتی و غیره استفاده خواهیم کرد.

بهزاد محمدی با بیان اینکه نباید به موضوعات مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی به شکل اقتصادی نگاه کرد، افزود: با تصمیم  و اقدام سریع در شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در آینده نزدیک شاهد تحولات مطلوب در این منطقه خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.