• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

با پیگیری های دکتر الماسی طرح نخبه پروری در سطح استان در حال انجام است

  • کد خبر : 7154
  • 01 اسفند 1397 - 22:37
ناصر کرمی: با تلاشهای بی دریغ و پیگیری های فراوان دکتر الماسی نماینده حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، طرح نخبه پروری و تقویت بنیه علمی مناطق نفت خیز در سطح استان بوشهر در حال انجام است.

آوای جم ؛ در نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، یوسفی فرماندارعسلویه و موسوی مدیر عامل منطقه ویژه برگزار شد مسائل آموزشی شهرستان عسلویه مورد برسی قرار گرفت.

به گزارش آوای جم؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید اینکه تفکر سرمایه ای بودن باید جایگزین رویکرد هزینه ای شود گفت: برای ایجاد توسعه و پیشرفت در حوزه  آموزش و پرورش نیازمند تغییر رویکرد اساسی  در گروه ها ی مختلف جامعه  هستیم .

ناصر کرمی به مسئله نخبه پروری در شهرستان اشاره کرد و گفت: برای رشد بهتر امر آموزش نیروهای فرهنگی و دانش آموزان انتظار کمک ویژه از محل مشارکت ۱۲ درصدی شوراها و دهیاریها داریم .

وی اذعان داشت: توانمند سازی و تربیت نیروی انسانی ماهر در صنعت عسلویه باید از دوره پیش دبستانی  شکل بگیرد و این مهم نیازمند همکاری همه گرو های حاضر در شهرستان عسلویه است و تحقق آن تنها به دست آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

کرمی در ادامه افزود: آموزش و پرورش برای تقویت و رشد کیفی بیشتر، نیازمند مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به لزوم تاسیس هنرستان فنی  در شهرستان عسلویه گفت: با این اقدام  که به تربیت نیروی انسانی مورد نیاز بخش صنعت می انجامد، کمک بزرگی به اشتغال جوانان بومی منطقه می شود.

ناصرکرمی از نگاه ویژه فرماندار عسلویه به امر آموزش قدر دانی کرد و گفت: با تلاشهای بی  دریغ و پیگیری های فراوان  دکتر الماسی نماینده حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، طرح نخبه پروری و تقویت بنیه علمی مناطق نفت خیز در سطح  استان بوشهر در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=7154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.